Gå til innhold

Gravid igjen, og veldig spent! :)


mgel

Anbefalte innlegg

Så var det på han igjen.......hehe :)

 

Testet i dag og fikk en lyyys rosa strek. Har alle symptomer i verden!

Trøtt, oppbåst (å da mener jeg OPPBLåST) svimmel, vondt i hodet/ansiktet, vondt i korsryggen, mensmurringer, småkvalm, følsom både fysisk og psykisk, litt sånn plutselig småhissig, "svie" i skambeinet........ men ikke alt på en gang og hele tiden naturligvis! ;)

 

Jeg ble klar over endel av symptomene allerede for en og en halv uke siden, så jeg var tidlig ute!!!

 

Jeg vet ikke når jeg har termin. Grunnen til det er at jeg måtte avslutte to svangerskap i fjor. Først pga trisomi 18, så pga tom fostersekk. Før dette hadde jeg en syklus på 36 dager etterpå hadde jeg en syklus på 28 dager. Ellers har jeg alltid hatt stabile sykluser.

 

Men så fikk jeg mensen 10. desember, så igjen 30.desember og så fikk jeg en blødning som varte i noen dager (3-4 dager) den 9. januar. Den siste blødningen var ikke som normal mens, men brun og slimete, jeg blødde ikke så mye som normalt heller. Ut fra dette er jeg veldig usikker på når IKM er/var.

 

Så da er jeg usikker på hvilken dato jeg skal gå ut ifra, men mener jeg har termin mellom 12. og 17. oktober.

 

Jeg er lettere sjokkert. Det er 4. graviditet på litt over to år (har en sønn på 18. mnd), og alle gangene har vi fått det til på første forsøk. Av en eller annen grunn trodde jeg det skulle ta litt lenger tid nå. Jeg håper bare at alt går bra denne gangen og at vi ikke får noen flere komplikasjoner!

 

Jeg velger som alltid å være positiv da :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...