Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Har besafe izi x2 nå, men hodet hennes er jo høyere oppe enn ryggen i det sete, tenker det får ingen støtte om vi skulle kræsje. Hun er ikke så lang heller, men.. Tips til et annet sete?
hol(L)y COW Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Så lenge ørene ikke går over kanten på setet skal det vere greit. Britax two way elite tror jeg er langt i ryggen, og rimelig på barnas hus.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Så lenge ørene ikke går over kanten på setet skal det vere greit. Britax two way elite tror jeg er langt i ryggen, og rimelig på barnas hus. Ja, moren min har det sete til henne, men jeg synes det virker så kjipt!
hol(L)y COW Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Så lenge ørene ikke går over kanten på setet skal det vere greit. Britax two way elite tror jeg er langt i ryggen, og rimelig på barnas hus. Ja, moren min har det sete til henne, men jeg synes det virker så kjipt! Uten å si det sikkert, mener jeg at det har kommet ganske bra ut i tester? Kanskje noen andre som vet..
Serepta Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 Som de over skriver, så lenge ikke ørene går over kanten er det ok. Da hadde jeg nok tynt det litt til, og ventet på at hun bikket 15 kg så du kan kjøpe en beltestol hun kan ha til hun er 10. De er garantert lange nok i ryggen.
❤lille stjerne❤ Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Britax two way elite gjør det vist bra i tester, selvom det ser spinkelt ut og ikke har støtte rundt hodet. Vi byttet fra besafe setet til Britax multitech (bra bakovervendt-dårlig forovervendt) da jenta vår ble 3 år. Nå er hun snart 4,5 år og har fremdeles god plass i setet sitt. Satser på at hun bruker det til hun fyller 5 år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå