Gå til innhold

VERSTE jeg ser med mannfolk i hus er..

Anbefalte innlegg

Skrevet

En vask full av hår etter barbering!! Har bodd aleine et år og hadde nesten glemt irritasjonen av det ;) Kjæresten min løp ut siden han skulle på fest, men kunne da virkelig skylt ned håret først, der hvor vi pusser tenner og alt.. æææsj!

Videoannonse
Annonse
Gjest Hemmeliganonym
Skrevet

Kjenner meg igjen. Er som oftest ganske svart i den hvite vasken etter mannen har barbert seg :P MEN! Det hender han fjerner det :P

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Jeg griner i grunnen ikke for at jeg og gubben har hvert vårt bad... Men faktisk - jeg sliter nesten mer med at folk lar dolokket stå oppe jeg, altså, som en vask med skjeggstubber...

Skrevet

Jeg griner i grunnen ikke for at jeg og gubben har hvert vårt... Men faktisk - jeg sliter nesten mer med at folk lar dolokket stå oppe jeg, altså, som en vask med skjeggstubber...

Hehe jaja, kan vel stemme det.. Jeg liker verken en vask full av hår eller en dass full av tiss på kanten eller en uren do full av bremsespor! hehe.. -HI

Skrevet

Jeg griner i grunnen ikke for at jeg og gubben har hvert vårt bad... Men faktisk - jeg sliter nesten mer med at folk lar dolokket stå oppe jeg, altså, som en vask med skjeggstubber...

Men vasker mannen badet sitt selv? ;)

Skrevet

nei, pels og tiss på dokanten er verre! fatter ikke riktig hvordan menn klarer å legge igjen halve dusken på dokanten når alt de gjør er å dra ned buksa å "sikte"! de er jo aldri i nærheten av kanten på skåla en gang..

men etter min mann måtte vaske do så har det blitt slutt på slik grsing :)

Gjest sug lut
Skrevet (endret)

VERSTE jeg ser er mannfolk i hus.

Endret av sug lut
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Men vasker mannen badet sitt selv? ;)

JEPP! Mannen her i huset vasker badet sitt sjøl! Ofte vasker han litt på mitt bad også. :-)

Skrevet

?? Hvilken skade gjør litt hårstubber i en vask? Tar to sek å skylle ned med en neve vann. Hvis det er det verste dere har å klage over med mennene deres så har dere det bra!

Og hvis dere er lei tisseflekker på dokanten, be han sette seg! Det går an å sitte for mannfolk og.

Trodde det var ille ting det var snakk om her jeg, som neglebiter i middagen og at han slikker rein skjeen og putter den i kjøkkenskuffen.

Skrevet

Sure sokker på stuegulvet når jeg står opp!

Skrevet

Tånegler på kjøkkenbordet, snørr på soveromsveggen!

Skrevet

Tånegler på kjøkkenbordet, snørr på soveromsveggen!

???

Delikat mannebein...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...