Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Snuppa fikk mmr på torsdag forrige uke - i går (fredag) fikk hun litt feber.. Var vel 38,7 når hun la seg. I dag har feberen steget jevnt og trutt - og er nå ved leggetid 40! Hun ligger på sofaen ved siden av meg.. Sluknet bare før jeg rakk å legge henne.. (og så synes jeg er 'tryggere' å ha henne her ved meg når hun har høy feber.. Så lenge hun sovr godt tenker jeg det er greit) Det skal sies at hun gjerne får høy feber når hun blir syk, så 40 er forsåvidt ikke kjempe høy feber i våre øyne,, Men jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre i forhold til lege.. Dette er vel mest sannsynlig en reaksjon på vaksinen, men betyr det at jeg ikke trenger/skal kontakte lege uansett hvor høy feberen blir? Dere som har erfaringer med reaksjoner på vaksinen, hvor lenge varte det?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Du må kontakte lege om allmenntilstanden blir dårlig. Ville også ringt lege om feberen stiger/ du ikke får den ned. Her fikk vi voldsom reaksjon på den vaksinen og endte med innleggelse på sykehus grunnet feberkramper, dårlig allmenntilstand og dehydrering.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Du må kontakte lege om allmenntilstanden blir dårlig. Ville også ringt lege om feberen stiger/ du ikke får den ned. Her fikk vi voldsom reaksjon på den vaksinen og endte med innleggelse på sykehus grunnet feberkramper, dårlig allmenntilstand og dehydrering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå