Gå til innhold

Augustbarn må være populært :-)


Netti***

Anbefalte innlegg

Både jeg, søster og svigersøster skal ha augustbaby. Hva er oddsen for det ???? Syns det er kjempe stas... Skjønner ikke at det er mulig, da ingen av oss har vist hva de andre planlegger :-) hurra for augustbabyer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, mitt forrige er født midt på vinteren og da fikk jeg enerom på sykehuset siden det var få fødsler.

Tror ikke det blir sånn i august nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur nok ring del av skylda ligg i den magiske barnehagegrensa. Eg har to i mai. Blir mitt første august. Men mistenker at eg får julibarn. Har termin 6.8 og mine to første kom 17 og 16 dagar før termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! :) Jeg gikk gravid med to i familien min forrige gang, men vi fødte forskjellige måneder. Kjempestas!

Min ble født i august, men vi har barselhotell her jeg bor så vi slipper heldigvis å dele rom med andre en mannen og babyen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det bekymrer meg ikke at man må dele rom. De to siste har jeg reist hjem med etter et døgn. Kanskje blir det ennå tidligere denne gangen. Ikke store fødeavdelingen heller så håper det er noen på tv-stua :-) jeg tenkte ikke på barnehagegrensa men vi har full dekning her. Det bare klaffet med en gang, trudde det skulle ta litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...