Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Når babyen skal legge seg tar vi på pysj for så å sette oss inn på soverommet og gi en flaske. Babyen pleier å enten sovne mens hun spiser eller så blir hun dødstrøtt og sovner med en gang vi legger henne ned. Jeg har hørt vi gjør feil og at de ikke skal få mat så tett på søvn ... Så da spør jeg : Gjør vi feil?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Så lenge babyen ikke har tenner s gr det vel helt greit. Den dagen hun må pusse tenner etter flaska, blir vel rutinen litt annerledes.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Ja, tenner er det en stund til hun får håper jeg. Den dagen må vi jo så klart gi mat før pussing, men da vil hun få grøt så da holder ho seg vel lenger mett
Puppen og lillemor Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Eneste problemet jeg kan se med deres måte er at babyen kan bli vant til å sovne på fanget med flaske.. Så jeg ville prøvd å gi flaska uten at babyen sovner og så legge.. Greit å venne de til å sovne i senga! Men det er meg da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå