Gå til innhold

Jeg bare hater den nye ANONYM siden :-( Flere??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet at det er helt valgfritt å være her? Nei jeg hater den ikke. Synes det er blitt bedre jeg :)

Skrevet

hehe Enig med deg. Men savner den gamle så sinnsykt !!

hi

Gjest sug lut
Skrevet

Hva er det med anonym som er spes ille?

Skrevet

Synes den er bedre, men det tok litt tid å venne seg til den

Skrevet

Meg igjen...

Syns det er for mye som skjer... (siste innlegg og nylig opprettede emner på siden..osv... )

Og vanskelig å være anonym :-( ??

Gjest sug lut
Skrevet

Ja, det hadde vært greit med enklere anonymisering, det må definitivt endres, alle hater jo den løsningen som er nå. Jeg skriver med nick så jeg er ikke så avhengig av å gå innom stor editor for å bli anonym, men det burde jo være mulig å få det til uten å bøye seg baklengs. Det sies (cf Ris&Ros) at det skal skje noe - men når?

Skrevet

Jeg synes den nye siden er kjempebra, jeg! :)

Skrevet

Lurer på om dere egentlig husker hvordan det var før. Siden hang støtt og stadig, innleggene du skrev dukket ikke opp før lenge etter. Plutselig kunne alle de nyeste innleggene bare forsvinne. Lange tråder ble et salig kaos fordi innrykk ved svar bare fungerte et par ganger, slik at det var håpløst å vite hvilket innlegg man svarte på. Søkefunksjonen fungerte ikke i det hele tatt. Det var ikke mulig å vise bilder eller sitere.

Hva er det egentlig som gjør at dere synes det nye forumet er så dårlig i sammenligning? Dette virker da i det minste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...