Gjest sug lut Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Jeg har i går inntatt, for ikke å si inhalert, Grease. I sofa, med veslesneip. Stor glæde. Mer sympati med Rizzo, Sandy var enda søtere og John Travolta var jo faktisk en kjekkas, selv om jeg i dag hadde valgt Kennickie eller Scarface. Men jeg har noen spørsmål: *Fantes det ikke skuespillere under 25 til å spille high school-ungdommer? *Hadde John Travolta gangsperre i hele filmen, eller holdt han bare på å tisse på seg hver gang han måtte gå, og i så fall, kunne han ikke fått terapi eller blitt sendt på do med beskjed om å riste godt etterpå, så han kunne beveget seg som normale mennesker?
PRobert Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 1 - Man ser mer ut som en drittunge dersom man er voksen og må spille 17 åring. En ordentlig 17åring er det ingen som hadde giddet å kaste to blikk på... 2 - Er man cool så er man cool. Heller pingvingange enn sæggebuksegange.
Gjest sug lut Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Hehe, du sier noe. Det er uansett en überkul film, i all sin prakt.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2012 #4 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har alltid HATET den filmen...Cry Baby derimot.
Gjest sug lut Skrevet 31. januar 2012 #5 Skrevet 31. januar 2012 Jeg har alltid HATET den filmen...Cry Baby derimot. Musikken også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå