Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Jenta mi på 9 mnd er ikke spesielt glad i mat om dagen. Hun spiser nå under det halve av det hun pleier til hvert måltid. Men, når det er middag så er det helt stopp. Hun vil ikke ha middag, og heller ikke noe annet. De andre måltidene føler jeg er flaks om jeg får i henne noen skjer. I tillegg er hun ganske sutrete om dagen. Hvorfor holder hun på sånn? Liker ikke at hun hopper over måltider da hun ikke har så mye å gå på. Hva gjør jeg egentlig? Har dere opplevd at barna deres er slik?
*Lissi* Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Tenner? Snuppa her kuttet ut så og si all mat da hun fikk tenner. Kunne holde på i flere uker av gangen. Ellers så hatet hun middagsglass. Ville kun ha det vi spiste.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Vi tippe hun har et eller annet ubehag, og da er det veldig sannsynlig at det er tenner. Gi henne alt hun vil ha av drikke, og mye frukt, smoothier. Det går jo gjerne over, men er det en skikkelig vond tann (noen er det) kan det faktisk gå ganske lang tid hvor de er småspiste og grinete.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Ja... kanskje det kan være tenner. Hun er ikke sånn kjempeflink til å drikke heller, men tilbyr henne ofte. Lissi: hva spiste din jente di ukene hun hadde matnekt da? Og hvor lenge varte disse periodene? Nå spiste hun under en halv youghurt til middag Hvor lenge kan de holde på sånn før det blir "skadelig" da? Eller tåler de minimalt med mat over lengre perioder? Huff, blir bekymret...
Tosta <3 Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Sliter med det samme nå til dags, full matnekt og hun har ingenting å gå på, lita jente!! Blir så sliten og lei meg av å ikke få i henne mat Håper ikke det varer lenge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå