Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Neste uke skal jeg ta i bruk et tips(fra noen her inne)om å bruke 1000 kr(maks) på matvarer i uka. Vi er en familie på 3(med 1 bleie barn) og jeg har tro på at vi skal klare det:) Tar gjerne imot andre tips:) og kankje noen kan fortelle hvordan de klarer å bruke "bare" 1000 kr på en familie i uka...... Takk:)
Serepta Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 I det siste kamille Mor & Barn, er det en reportasje om en tobarnsmor som handler en gang i mnd. Det sparer de 4000 kr på i forhold til hvordan de gjorde det før med masse småhandling. Der er det noen tips.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Takk for tips om Kamille:) Men en gang i mnd....hum, det vet jeg ærlig talt ikke om vi klarer:P
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Vi bruker 1000 kr i uka på handling til oss, og vi er to voksene og en ettåring Ikke noe problem i det hele tatt Men et must er å skrive ukesmenyer på middagen, ellers går det ikke.. ikke her hvertfall
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 1000 på en uke er ikke ille. Bruk det du har i fryser og skap. Jeg har ikke egentlig tenkt over hvor mye jeg bruker i uken, før denne uken her. dårlig økonomi etter jula og salg så det sto 1500 kr på kontoen på søndag som var og nå har jeg 600 kr igjenn+ barnetrygden som kom i dag. Jeg har ikke følt at jeg har spinket eller spart, men ikke handlet unødvendige matvarer kjøpt de jeg har trengt og ikke den dyreste skinken, eller 2 forskjellige vossafor bare for jeg har lyst på begge. Jeg og datteren var også på Mc donnald på tirsdag og kosa oss. jeg spiste kun en chessburger og hun et hus. kosa oss.( jeg liker ikke maten så godt men det gjør dattra) så jeg snakket med gubben i går at jeg skal prøve og spare litt på matpengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå