Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Ja det er jeg! Det ble slutt mellom eksen og meg for 3 år siden. Vi har et barn sammen på 4 år. For noen dager siden så kom barnet og sa at pappaen hadde fått seg en kjæreste. Og jeg fikk så vondt inni meg! Det var jo jeg som gjorde det slutt, og når jeg tenker tilbake på ting så var det i grunn bare de 2 første årene av de 4 vi var sammen som var bra.. Men hvorfor gjør det så vondt nå? Det er en jeg kjenner veldig godt, og de jeg trodde var venninner har visst dette lenge. Tror det er det som sårer mest, at alle andre har visst og ikke jeg.. Og at jeg fikk vite det fra barnet og ikke faren.. Hva er det å holde skjult? Når det er snakk om hvem som omgås mitt barn så vil jeg vite.. Kontrollerende? Tja, jeg er vel kanskje det, men jeg vil jo bare det beste for barnet mitt.. Og ikke vil jeg ha faren tilbake heller... Jeg sitter faktisk her å griner... Men aner ikke hvorfor..
Gjest Mentha & Junior Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Jeg tror dette er helt normalt. I alle fall er det normalt for meg! Jeg har ikke barn med noen av mine ekser, men likevel er det vondt når de finner seg en annen. Jeg har grått mine bitre tårer flere ganger og tenkt i ettertid at det er en slags endelig avslutning på forholdet. For ofte føles det lettere etterpå. Kan tenke meg det må være ekstra fælt når det er en venninne, og dine andre såkalte "venninner" har visst dette lenge uten å si noe! Uff, det er dårlig gjort! Gråt du, få det ut. Selv om det er en stund siden det ble slutt så har dere en lang fortid sammen. Fire år er lenge, og det vil alltid være en del av historien din. Ikke rart at det går litt innpå deg. Men venninnene dine ville jeg gitt en ørefull, snakker om svikere! Mannen og, han burde ha baller nok til å si ifra selv. Dårlig gjort å la barnet gjøre jobben for seg. Sender deg en god klem! Det blir bedre
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Ehh... Kanskje de ikke tenkte du ville bry deg? Er alltid litt rart når eksen finner en ny. Synes du skal være glad på hans vegne. Og så flott at barnet ditt får enda en "omsorgsperson" i livet sitt!
Snakkelittmeddeg Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Ehh... Kanskje de ikke tenkte du ville bry deg? Er alltid litt rart når eksen finner en ny. Synes du skal være glad på hans vegne. Og så flott at barnet ditt får enda en "omsorgsperson" i livet sitt! Har snakket med han nå, han ville ikke si noe for han visste ikke hvordan han skulle si det..... Jeg er jo glad på hans vegne, men skjønner pokker meg ikke hvorfor tårene skal trille så inn i hampen mye Jeg synes det er verre at alle andre har visst enn at han fått seg dame..
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #6 Skrevet 28. januar 2012 Tjaaa.. Her stakk det litt inni meg når jeg fant ut at faren til barnet som jeg dumpa fant seg ny dame etter knappe 6 mnd! ( Men ønska han IKKE tilbake) Men det var fordi han løy om det, og jeg tilfeldigvis fant ut av det. Bare mnd etterpå fant jeg meg selv en kjæreste som jeg er veldig glad i :-) Datteren min er veldig glad i faren sin kjæreste, noe jeg er glad for.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå