Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Jeg har blitt helt flat etter graviditeten. Er bare skinnfiller der og føler meg dritstygg! ødelegger sexlivet til meg og mannen og siden jeg føler meg stygg og usexy. Noen som vet ca. pris? Må spare i mange år først. Håper bare ikke selvbildet blir verre
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Jeg aner ikke pris, men kan tenke meg det ligger på rundt 50 000,-? Jeg har hørt av fler som har snakket om dette at det kan lønne seg å f.eks gjøre det i Thailand samtidig som man tar ferie. Nå har ikke jeg vært på sykehus i Thailand, men jeg har vært hos tannlegen og utstyret de har der får Norge til å se om vi fortsatt lever i steinalderen og jeg hadde ikke vært skeptisk til å gjøre det i utlandet om jeg hadde kommet i kontakt med noen som hadde gjort det før meg. Jeg har/har hatt det på samme måte som deg. Nå er jeg gravid igjen og har fått store, faste pupper og har endelig sex med mannen min igjen. Blir mine like små og slappe etter amming igjen så kommer jeg til å spare meg opp til litt silikon og oppretting. Bruk google og finn klinikker og det er som regel gratis konsultasjon.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Takk for svar Skjønner ikke hvorfor de har blitt sånn for jeg kunne bare amme i to uker og de to ukene hadde jeg kjempe lite melk og puppene var små da og. Æsj!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Jeg aner ikke. Med meg så regner jeg med at det var fordi de ble 3 cupstr større i løpet av svangerskapet og jeg ammet i 6mnd. Ble masse skinn og lite innhold etter den tid. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bry meg så mye om puppene mine, men sånn har det tydeligvis blitt desverre. hilsen meg som svarte i stad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå