Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #1 Skrevet 28. januar 2012 Jeg har "drevet på" med en type siden juli i sommer. Vi er ikke sammen eller noe, men ender alltid opp sammen når vi er på fest, og skriver mye meldinger... I går var han på fest. Ringte meg når han var kommet hjem da..Så, nå sitter jeg her og lurer på om jeg litt senere skal lage en hamburger og kjøpe en kald glass cola og kjøre bort og overraske han med det?.. Har bare lyst til å være litt snill med han i dag Men, blir det for "mye", eller? Vil ikke være påtrengende heller... Hmm...vanskelig dette, har liksom ikke vært i dette "gamet" på år og dag
Eeniemeenie Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 Du kan jo høre med han ) Synes ikke det høres påtrengende ut. Meeeen, litt bad sign ( om du er intressert i han) at dere kun ender opp sammen med alkohol inni bildet. Du kan jo invitere han med på å finne på noe en dag?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 Du kan jo høre med han ) Synes ikke det høres påtrengende ut. Meeeen, litt bad sign ( om du er intressert i han) at dere kun ender opp sammen med alkohol inni bildet. Du kan jo invitere han med på å finne på noe en dag? Hehe, ja...bad sign kanskje...men vi er ikke interessert i noe forhold noen av oss. Ikke så lenge siden det ble slutt mellom meg og samboeren min, så jeg rusher ikke inn i noe nytt forhold. Vi synest det er greit sånn som vi har det, at vi er "rotekompiser" Så litt derfor også jeg lurer på om han kanskje tror jeg er veeeldig på tuppa om jeg gjør dette Men ja, kan jo høre med han. men tenkte overraske han litt
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Send han en melding? Skriv: sulten? og selskapssyk? Det er så vanskelig å finne ut hva man skal gjøre når menn er så forskjellige..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå