Gå til innhold

Hva vil dere ha ut av livet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere tenkt på det? Eller bare rusher dere gjennom hverdagen og lever a4 livet fordi det bare er sånn?

 

Tenk, man lever (antagelig) bare ett liv

 

Stopp opp og få perspektiv på deres eksistens.

Vær impulsiv og halvgæærn en gang i blandt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker kanskje ikke så mye framover mtp hva jeg vil ha ut av livet, men jeg er veldig nøye med å tenke over nuet. Trives så godt med livet mitt, og er veldig glad for at tilfeldige ting har skjedd slik at livet mitt er akkurat som nå.

Eneste jeg tenker framover er større hus, og kanskje et barn til hvis jeg får med meg samboeren på det etterhvert :)

Skrevet

Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst mÅ man ha.

 

Slik som du vil ønske Å ha levd ved enden av livet, slik kan du leve alt nÅ.

 

Slik som du vil ønske Å ha levd ved enden av livet, slik kan du leve alt nÅ.

 

Jeg lever fordi jeg elsker deg ….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...