Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Vi tenkte å be forloverene våre ut på middag, men vet ikke om det er det jeg vil...eller jeg vil jo det og, men hva med å fornye løftene? er det vanlig her til lands? har så lyst til å markere det på en spesiell måte. Hvordan ville dere ha feriet 10 års bryllupsdagen?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Jeg og mannen hadde 10-års bryllupsdag i sommer, men jeg kommer ikke på om vi gjorde noe spesielt. Husker at mannen min snakket om noe med å dra på en restaurant sammen med broren sin og kona, men forloverne ble aldri nevnt, og uansett ble det aldri noe av. Nei, søren heller, jeg kommer ikke på om vi gjorde noe. Men det jeg kan si, som jeg er helt sikker på, er at vi fornyet ikke noen løfter, og vi ga ikke hverandre noe spesielt. Og når jeg tenker meg, så er jeg nok litt mindre romantisk enn det mannen min er. Men jeg kan som sagt ikke huske at han heller tok initiativet til noe. Lykke til med å finne på noe hyggelig. Og gratulerer så mye!
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 takk for det. men skjønner at det er ikke så mange her inne som er kommet så langt i ekteskapt, eller som ikke er gift i det hele tatt. hvis jeg spør på en annen måte da: hvordan har du lyst til å markere 10 års bryllupsdagen din?
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 Hei Vi feirer også 10 års bryllupsdag til sommeren. Vi er av den typen at vi har glemt halvparten av årsdagene våre, men har de siste bestemt oss for å feire litt hvert år. Ikke noe mer enn at vi skaffer barnevakt og finner på noe bare vi 2, ut å spiser, kino ect. Vi har snakket litt frem og tilbake hva vi skal gjøre når det ble 10 år, - vennefest -bare gå ut å spise oss 2 - ut å spise med flere - lang weekend bare oss 2. vi havnet på lang weekend, ikke bestemt hvor enda da. Vi kommer ikke til å kjøpe noen gaver til hverandre. Nå er jeg ikke veldig romantisk av meg og løfte fornyelse er noe jåte , tullete greier, man er da allerede gift, eller er det noen av dere som har glemt det.
Anonym bruker Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Jeg har vært gift i 12 år Da vi hadde 10 års bryllupsdag bestilte vi bord på byens beste restaurant, pyntet oss og spiste en bedre treretters middag med vin til. Vi har barnevakt kanskje en gang hvert fjerde år, så dette var skikkelig luksus for oss. En deilig middag bare oss to, uten barn, vi storkoste oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå