Gå til innhold

Kaffebord på Indiska?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere om det finnes noe slikt om kaffebord til salgs hos Indiska?

Det er jo Den Kuleste Butikken Som Finnes osv., og jeg har gavekort der, og jeg har ikke et ok kaffebord.

Tenkte jeg skulle gjøre noe med den saken, men har de i det hele tatt noe slikt tror dere?

Eventuelt noen andre tips for hvor jeg kan finne noe kulere enn Lack fra Ikea? Ingen horn i siden til Lack altså, stua oppe har Lack-bord, men stua nede (Fåkksi sin plass) skal ha kult kaffebord.

Men hvor?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Jeg tror at de har hatt det når jeg har bomba innom der sånn halvårlig, om du tenker lite (Lakk-str) og lekkert. Det er uansett verd å kikke når du har en åpning i møblementet - fordelen m Indiska er at du finner garantert minst en kjole eller tekopp uansett :)

Endret av sug lut
Skrevet

- fordelen m Indiska er at du finner garantert minst en kjole eller tekopp uansett :)

DET er sikkert og visst, og kanskje noen (flere) pynteputer, brikker til å ha under glass, noen dødskule-bare-mååå-ha-knagger til veggene, og mye annet dill.

Reiser på den i by'n i morra.

Skrevet

De hadde ikke kaffebord der, men de hadde selvsagt gardiner, kopper, puter, pledd, gardinstangpynt og klær.

Til meg.

Gjest Siklerotte
Skrevet

På Indiska i Storgt. har de sikkert noe slik, der synes jeg faktisk de pleier å ha så mye at jeg er redd for å knuse ting.

Gjest sug lut
Skrevet

På Indiska i Storgt. har de sikkert noe slik, der synes jeg faktisk de pleier å ha så mye at jeg er redd for å knuse ting.

Enig, en sånn butikk man bør gå i FøR man allerede har førti andre handleposer.
Skrevet

Man går kun på Indiska og kommer ut med 40 handleposer derfra.

Og nei - jeg har fortsatt ikke funnet bord.

Gjest sug lut
Skrevet

Man går kun på Indiska og kommer ut med 40 handleposer derfra.

Og nei - jeg har fortsatt ikke funnet bord.

Fulgt med på Finn?
Skrevet

Om du finner ett, så hør om det er vokset. Er det vokset, slik "Indiamøbler" gjerne er, trenger du brikker til kaffekoppen. Ellers får du stygge merker som ikke kan fjernes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...