Gå til innhold

BeSafe babysete.. Trenger litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vurdert dette setet lenge, og idag kjøpte vi et brukt (helt nytt og ubrukt med lappen på enda). Jeg har sett dette setet i butikken både med og uten denne "bøylen/foten" under, dette setet er bøylen på. Hva er forskjell med og uten? Er det en slags base? Skal på barnas hus å forhøre meg, men klarer ikke å vente helt til uken, så håper noen her inne har erfaring med setet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..jeg har babysetet til besafe som heter easygo med isofix base til. Skjønner ikke helt hva du mener med bøyle til babysetet..Har bøyle, eller støtte til setet som 3åringen min har. Det er for seter som er bakovervendt. Den skal stå ned på gulvet bak setet for å sikre bedre. De setene som er uten er kun forovervendte seter og anbefales IKKE til barn under 4 år! Hvis det er bøyle på basen din så er det for å støtte bedre bak;) Det står som regel i bruksanvisningen eller som tegning på basen eller setet. Lurt å spørre fagfolk om dette så du ikke feilmonterer:)

Skrevet

Det var mulig dårlig forklart, det er IZI Sleep setet vi har kjøpt. Til storesøster har vi IZI combi X3, så skjønner hvilken bøyle du mener, det er ikke denne. IZI Sleep'en står på en slags "fot" som gjør setet mye høyere, og jeg lurer på funksjonen til denne "foten", siden jeg har sett setet både med og uten denne. Ikke noe Isofix base nei, vet hvordan den ser ut :)

Skrevet

Gå inn på hts.no og finn setet ditt. Dei har lagt ut alle bruksanvisninger på nettet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...