Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Er ganske lav (1,55cm). Er bare jeg som kommer til å bruke den. Klarer ikke finne ut hva jeg burde kjøpe av sele og sjal. Noen som har erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Jeg anbefaler manduca, hvis du bare skal ha en bæredings. Passer like godt til liten, skjør baby som til to-tre åring. Fantastisk komfortabel, både for rygg- og magebæring, og det aller beste; veldig rask å ta av og på. Supert ut og inn av bilen, butikken, eller å ta på seg om baby trenger bæring/ kos samtidig som man er midt i matlaging eller husarbeid. Men, i tillegg til min uunnværlige manduca fikk jeg låne et elastisk sjal da yngste var liten, og må si at selv om det er styrete å få av og på så er det fantastisk å bære i. Amming mens man går rundt i butikken er også uproblematisk i sjal:-)
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 Jeg kan som hun over anbefale mandusa raskt og enkelt å ta av og på og de små sitter godt i den. Jeg kjøpte ett moby wrap (elastisk sjal) i starten og likte også denne veldig godt men da må du lære å knyte denne, noe som går greit etter noen forsøk. Babyen blir mer beskyttet mot vær og vind i en moby enn i manducaen.
You can call me Dårris Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Enig med de over. Sjal er best første månedene, og manduca etter det. Men, jeg tror faktisk at de nye babybjørn-selene er veldig fine iom at de gjerne er enda lettere å ta av og på.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #5 Skrevet 27. januar 2012 Babybjørn er ikke fint nei, ubehagelig for både bærer og baby. Sjal til nyfødt, feks close baby carrier- helt uten knyting. Var kjempefornøyd med det. Liker ikke manduca heller, kanskje fordi jeg er veldig tynn og det ble så mange lange snorer som hang.
M.I.A Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Så hva anbefaler dere å kjøpe da? Jeg har en 1 mnd gammel snuppe, og har lyst på noe bæretøy.. Men klarer jo ikke bestemme meg, for alle mener noe forskjellig.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #7 Skrevet 27. januar 2012 Du har jo fått veldig klare og enstemmige anbefalinger her. Enten kjøper du bare manduca, eller du unner deg både elastisk sjal og manduca:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå