Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Hvorfor må det alltid, etter noen mnd, bli intriger, krangliger og sure miner når man samler en gjeng damer? Lurer virkelig på om det er en naturlov eller noe. Blir alltid grupperinger og folk som går og skuler og baksnakker og mener en hel masse om ingenting og tar alt opp i verste mening. Er så lei av å føle jeg er sammen en gjeng 14 åringer selv om vi egentlig er rundt 30 år alle mann. Flere som har vært like heldige med barselgruppen som jeg?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Hvor mange er dere? Om det er mer enn 5-7 stk blir det slik.
3 nøtter til Askepott Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 Derfor gikk jeg al.aldri i noen barselgruppe. Bare ein haug med kjerringer som sitter å sladdrer.
Bøtteknotten Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Jeg kom i en helt fantastisk barselgruppe sist. Vi møtes fortsatt etter 2,5 år, og mange av oss er gode venninner i dag som også treffes utenom fellestreff. Så må si jeg er veldig spent på hvordan min neste barselgruppe blir. :-) Men det finner jeg vel ut snart. Og det ligger vel i kvinners natur å være intrigemakere tror jeg. I hvertfall for veldig mange. Må jo ha med sjalusi å gjøre.?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå