Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Ventetiden var bare 1 mnd Gruer meg skikkelig til å fjerne den. Har ikke vært på no kontroll eller noe siden den dagen jeg fikk satt den inn. det er litt over 3 år sida. i forbindelse med en abort. har heller ikke kjent etter om den sitter der den skal. Er det no fare for at den har gjort no skade ``der inne`` ?
Mamma i vinden Skrevet 28. januar 2012 #2 Skrevet 28. januar 2012 For min del var det helt smertefritt å fjerne hormonspiralen. Ingenting å grue for! :-)
Mamma til tre gutter Skrevet 28. januar 2012 #3 Skrevet 28. januar 2012 for min del kjendte eg så og sei ingen ting... ikkje gru deg du...
silje1989 Skrevet 28. januar 2012 #4 Skrevet 28. januar 2012 prøver å ikke grue meg tenkte å ta no smertestillende en halvtime/time før jeg har time. fikk dere også time raskt ? den dagen jeg har fått time, det er da jeg skal fjerne den? det er ikke bare sånn ``pratetime`` først?
Mamma i vinden Skrevet 28. januar 2012 #5 Skrevet 28. januar 2012 Det er dagen du skal fjerne ja. Jeg tok ut hos legen min. Det er altså IKKE et stort inngrep. :-) Det er ca som vanlig undersøkelse der nede, og vips er den ute. :-) Ingenting å grue for i det hele tatt!
silje1989 Skrevet 28. januar 2012 #6 Skrevet 28. januar 2012 Gleder meg bare til å begynne prøvinga Får prøve å takle eventuelle smerter hehe. *tåler ikke smerter*
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 Det er ingenting å grue seg for. Du vil ikke merke stort, det eneste "ubehagelige" er å ligge der med beina i bøyler ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå