Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Var bare på gøy innom ebay og fant en del scrapbooking ting og en stelleveske jeg kunne tenkt meg, men er litt skeptsisk til å handle derfra? Er det trygt? Noen som erfaring med det?
Marit 27 Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 jeg har kjøpt et par sko fra england og et par sko fra kina, og det gikk fint. betaler med min mann sin paypal konto, det skal viss være trygt:) var skeptisk selv, men det gikk veldig greit:)
karen83 Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 Har kjøpt mye på ebay,aldri hatt noe problem
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Jaaa, elsker ebay, og har ikke hatt noen problemer med det. Har handlet smått og stort der i flere år, det har hent at ting ikke har kommet fram i posten, men da melder man bare ifra og får pengene tilbake eller saken sendt på nytt. Veldig greit med PAyPal (måten man betaler på, man registrerer kredittkortet sitt, og velger et brukernavn og passord, deretter trenger man ikke ta fram kredittkortet for hver handel, man bruker bare passordet.) Med PayPal-kontoen kan man også handle på mange aandre nettsteder som feks feelunique.com hvor du kan finne kosmetikk, hårprodukter osv til en brøkdel av prisen i Norge ;-)
Jente 08 :) + to gutter 12 :) Skrevet 27. januar 2012 #5 Skrevet 27. januar 2012 Så bra! Da tror jeg det blir litt shopping derfra, fant jo så masse fint der når jeg letet litt til! HI
3 på rad Skrevet 28. januar 2012 #6 Skrevet 28. januar 2012 Jaaa, elsker ebay, og har ikke hatt noen problemer med det. Har handlet smått og stort der i flere år, det har hent at ting ikke har kommet fram i posten, men da melder man bare ifra og får pengene tilbake eller saken sendt på nytt. Veldig greit med PAyPal (måten man betaler på, man registrerer kredittkortet sitt, og velger et brukernavn og passord, deretter trenger man ikke ta fram kredittkortet for hver handel, man bruker bare passordet.) Med PayPal-kontoen kan man også handle på mange aandre nettsteder som feks feelunique.com hvor du kan finne kosmetikk, hårprodukter osv til en brøkdel av prisen i Norge ;-) Superbillig på feelunique.com... Alle de produktene jeg bruker til en brøkdel av det jeg betaler i taxfree. Takk for tips! Er det lang leveringstid derfra?
førskolelæreren Skrevet 28. januar 2012 #7 Skrevet 28. januar 2012 Jeg handlet alt til en 50 års dag til foreldrene mine. Da laget jeg bordkort og stod for resten av dekorasjonen. Det gikk kjempe bra, og jeg fikk alt for en billig penge Lykke til
Revenka78 Skrevet 28. januar 2012 #8 Skrevet 28. januar 2012 Jeg handler en del på ebay. Enkelt og rimelig. Men vær obs på at det er endel piratprodukter der, har selv fått fake merkevare. Skal jeg handle noe ordentlig kjøper jeg det ikke på ebay, småting er supert.
12Januarspire Skrevet 28. januar 2012 #9 Skrevet 28. januar 2012 Handler mye på ebay, aldri noe problem.. Forskjellig leveringstid da ettersom hvor det blir sendt fra. Fra UK tar det en ukes tid, lengere unna har jeg opplevd a det tar opptil 1 mnd....
gutteklubben grei Skrevet 28. januar 2012 #10 Skrevet 28. januar 2012 Jaaa, elsker ebay, og har ikke hatt noen problemer med det. Har handlet smått og stort der i flere år, det har hent at ting ikke har kommet fram i posten, men da melder man bare ifra og får pengene tilbake eller saken sendt på nytt. Veldig greit med PAyPal (måten man betaler på, man registrerer kredittkortet sitt, og velger et brukernavn og passord, deretter trenger man ikke ta fram kredittkortet for hver handel, man bruker bare passordet.) Med PayPal-kontoen kan man også handle på mange aandre nettsteder som feks feelunique.com hvor du kan finne kosmetikk, hårprodukter osv til en brøkdel av prisen i Norge ;-) Superbillig på feelunique.com... Alle de produktene jeg bruker til en brøkdel av det jeg betaler i taxfree. Takk for tips! Er det lang leveringstid derfra? En drøy uke ca bruker det å ta :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå