Gå til innhold

Noen som har erfaring med ebay?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var bare på gøy innom ebay og fant en del scrapbooking ting og en stelleveske jeg kunne tenkt meg, men er litt skeptsisk til å handle derfra? Er det trygt? Noen som erfaring med det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt et par sko fra england og et par sko fra kina, og det gikk fint. betaler med min mann sin paypal konto, det skal viss være trygt:) var skeptisk selv, men det gikk veldig greit:)

Skrevet

Har kjøpt mye på ebay,aldri hatt noe problem :)

Skrevet

Jaaa, elsker ebay, og har ikke hatt noen problemer med det. Har handlet smått og stort der i flere år, det har hent at ting ikke har kommet fram i posten, men da melder man bare ifra og får pengene tilbake eller saken sendt på nytt. Veldig greit med PAyPal (måten man betaler på, man registrerer kredittkortet sitt, og velger et brukernavn og passord, deretter trenger man ikke ta fram kredittkortet for hver handel, man bruker bare passordet.)

Med PayPal-kontoen kan man også handle på mange aandre nettsteder som feks feelunique.com hvor du kan finne kosmetikk, hårprodukter osv til en brøkdel av prisen i Norge ;-)

Skrevet

Så bra! Da tror jeg det blir litt shopping derfra, fant jo så masse fint der når jeg letet litt til!

HI

Skrevet

Jaaa, elsker ebay, og har ikke hatt noen problemer med det. Har handlet smått og stort der i flere år, det har hent at ting ikke har kommet fram i posten, men da melder man bare ifra og får pengene tilbake eller saken sendt på nytt. Veldig greit med PAyPal (måten man betaler på, man registrerer kredittkortet sitt, og velger et brukernavn og passord, deretter trenger man ikke ta fram kredittkortet for hver handel, man bruker bare passordet.)

Med PayPal-kontoen kan man også handle på mange aandre nettsteder som feks feelunique.com hvor du kan finne kosmetikk, hårprodukter osv til en brøkdel av prisen i Norge ;-)

Superbillig på feelunique.com... Alle de produktene jeg bruker til en brøkdel av det jeg betaler i taxfree. Takk for tips!

Er det lang leveringstid derfra?

Skrevet

Jeg handlet alt til en 50 års dag til foreldrene mine. Da laget jeg bordkort og stod for resten av dekorasjonen. Det gikk kjempe bra, og jeg fikk alt for en billig penge :) Lykke til

Skrevet

Jeg handler en del på ebay. Enkelt og rimelig. Men vær obs på at det er endel piratprodukter der, har selv fått fake merkevare. Skal jeg handle noe ordentlig kjøper jeg det ikke på ebay, småting er supert.

Skrevet

Handler mye på ebay, aldri noe problem.. :)

Forskjellig leveringstid da ettersom hvor det blir sendt fra.

Fra UK tar det en ukes tid, lengere unna har jeg opplevd a det tar opptil 1 mnd....

Skrevet

Superbillig på feelunique.com... Alle de produktene jeg bruker til en brøkdel av det jeg betaler i taxfree. Takk for tips!

Er det lang leveringstid derfra?

En drøy uke ca bruker det å ta :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...