Gå til innhold

Har dere trua på det nye musikkprogrammet the voice eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å venter på at det skal begynne, men har ikke så veldig trua egentlig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har sett på den tyske versjonen og der er det ihvertfall noen fantastiske talenter i en helt annen klasse enn i alle disse idol x-factot programmene... får se hvordan det er i Norge!

Skrevet

Nei, jeg tror det er altfor likt Xfactor og Idol. Man blir mettet etterhvert. samme om det kun er stemmen de er ute etter, så er man lei av hele greia.

Skal se på idag, for er nysgjerrig, og jeg liker å se folk som driter seg ut på tv. Håper bare at det er noen som ikke kan synge da.. :P

Skrevet

Det har fått veldig god kritikk så jeg er nysgjerrig, tror det kan bli bra jeg :)

Skrevet

Ei fra barselgruppa mi er med der gitt.

Skrevet

Jeg klarer virkelig ikke han der i Madcon etter oppstyret med møkkamann. Føler hele programmet blir ødelagt av han, blir bare irritert av alt han gjør. Æsj

Skrevet

Herregud kom nå over den kommentaren....

Skrevet

Jeg blir nesten litt rørt når de trykker på knappen jeg :)

Gjest sug lut
Skrevet

Deilig unger-og-fredagskveldspizzaunderholdning uten kjip feedback og talentløse nerder - jo, helt fint.

Skrevet

Han siste der var sykt flink da!

Skrevet

Likte det jeg!

Fin avveksling fra Idol og x-faktor, hadde definitivt sansen for dette :)

Skrevet

Jeg også likte det. Bedre enn alt det andre ja. Der er det altfor mye trynefaktor og kjipe dommere. Dette var bra!

Skrevet

Er positivt overrasket. Måtte se i kveld siden jeg kjenner to av de som er med :) 

Skrevet

Liker det veldig godt så langt! Det ble nevnt i begynnelsen at deltakerne måtte gjennom mange prøver og auditions før de i det hele tatt fikk prøve seg hos de "ekte" dommerne, kanskje noe med det? At klinten blir skilt fra hveten såpass tidlig, til og med før programstart?

Dette blir i hvertfall noe jeg kommer til å følge med på de kommende fredagene.

Også bare en ting til...Herremin, så kjekk Sondre har blitt! Har alltid syns han har vært så guttete...Men nå...ajajaj! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...