Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Er alene hjemme i kveld, barna er i seng, huset er shinet før helgen, men vi har ikke noe fristende i skapet... Har du tips til noe søtt og godt jeg kan lage til meg selv uten å måtte tilbringe hele kvelden på kjøkkenet.?
Gjest marmeladen Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Eggefluff. Stivpisk eggehviter med oboy, eller sukker og kakao. Yumyum
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 1 kopp 4 ss mel 4 ss sukker 2 ss kakao 1 Egg 3 ss melk 3 ss Vegetable Oil 1 ts vanilje Bland mel, sukker og kakao i en mugge. Tilsett egget og mix godt. Hell i melk, olje og vanilje og rør det godt sammen. Hell det oppi koppen og plasser den i micro´n på max styrke i ca 3-4 min ( 1000w eller 750 w) La kaken kjøle seg noen minutter, og nyt den rett ut av koppen eller plasser den på en tallerken med litt vaniljeis og bær;)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 1 kopp 4 ss mel 4 ss sukker 2 ss kakao 1 Egg 3 ss melk 3 ss Vegetable Oil 1 ts vanilje Bland mel, sukker og kakao i en mugge. Tilsett egget og mix godt. Hell i melk, olje og vanilje og rør det godt sammen. Hell det oppi koppen og plasser den i micro´n på max styrke i ca 3-4 min ( 1000w eller 750 w) La kaken kjøle seg noen minutter, og nyt den rett ut av koppen eller plasser den på en tallerken med litt vaniljeis og bær;) Hørtes deilig ut, dette skal prøves:-)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 1 kopp 4 ss mel 4 ss sukker 2 ss kakao 1 Egg 3 ss melk 3 ss Vegetable Oil 1 ts vanilje Bland mel, sukker og kakao i en mugge. Tilsett egget og mix godt. Hell i melk, olje og vanilje og rør det godt sammen. Hell det oppi koppen og plasser den i micro´n på max styrke i ca 3-4 min ( 1000w eller 750 w) La kaken kjøle seg noen minutter, og nyt den rett ut av koppen eller plasser den på en tallerken med litt vaniljeis og bær;) Hørtes deilig ut, dette skal prøves:-) Dette var kjempegodt, og ekstremt enkelt... tusen takk for oppskrift:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå