Gå til innhold

SKal til legen..


lovelyme

Anbefalte innlegg

Skal til legen neste uke for egentlig bare å prate litt for jeg er ikke mer enn 6+3 den dagen jeg har time.. Men tar de blodprøve og sånt? Trenger ikke ha med urinprøve på den timen vel? Skal på tidlig ul uka etter dette igjen pga svangerskap utenfor livmoren sist..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det første svangerskapskontroll du skal på? Da må du nok ta blodprøver osv.. Men om det bare er en vanlig samtale om ting, så trenger du ikke det.

 

Kan hende de vil ta en test der, og da er det jo lurt med urinprøve, tilfelle du ikke klarer å lage en der.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var det jeg fikk... ringte å sa jeg var litt bekymret og ønsket en kontroll før ul.. og da fikk jeg en vanlig svangerskapskontroll.. Men er bare 6+3 den dagen jeg skal til legen så ble litt usikker på hva jeg kan forvente ifht tester/urinprøve osv.. Har jo ett barn fra før men var på første svangerskapskontroll da først i uke 10 så var endel seinere.. og har helt glemt hvordan det var.. heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 8 uker på vei og fikk beskjed om å AllTid ta med urinprøve, så hadde jeg vært deg ville jeg tatt med en for sikkerthetsskyld. Urinen sier mye den også, lurt at de får sett på den.

Min første kontroll var for en uke siden da leverte jeg først urinprøven i luken og gikk inn til doktor. Han tok blodtrykket, hørte på hjerte og lunger. La meg på bordet så hanj kunne sjekke hele magen, om alt var okei. Så fylte vi ut skjema for gravide også var det hele over :) Ny kontroll om 4 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...