Gå til innhold

Verdens beste sjef!


Frenzia

Anbefalte innlegg

Jeg har verdens beste sjef!!! :D

 

Jeg hater å være sykmeldt pga graviditet, da jeg hater å ikke være en "superkvinne", sånn som alle kvinnene i familien min, og som jeg dermed tror at alle andre er.

 

Men jeg ble sykmeldt denne uka, og var også sykmeldt litt før jul. Til mandag skal jeg snakke med jordmor om svangerskapspenger, for jeg kan vel egentlig ikke kalles syk, jeg er bare helt utrolig uttafor og sliten pga mange små plager. I går streiket plutselig ryggen også. Men jeg har gruet meg sånn for å ringe jobben for å finne en løsning på redusert stilling, for jeg vil jo egentlig ikke si fra meg noe ansvar, og jeg klarte ikke å bestemme meg for et forslag på løsning.

 

Men jaggu ringte ikke sjefen sjøl i dag og la frem et supert forslag for de neste ukene, fordi hun mente bestemt på at jeg burde jobbe redusert fremover. Hun ville ikke ha noe av at jeg overanstrengte meg! Holdt på å begynne å grine av lettelse, jeg. Er jo ikke lenge siden jeg byttet arbeidsplass heller, og jeg må si jeg er innmari fornøyd med det byttet. Trodde ikke det fantes slike fantastiske kvinnelige ledere, jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Det er noen av dem heldigvis :) Utrolig koselig gjort av henne. Der har du en god leder!

 

Selv var jeg oppe til leder på tirsdag med sykemelding for denne uka. Han hadde ventet på den sa han for han så at jeg var i elendig form på mandag. Han sa også at jeg kanskje hadde presset meg for mye en periode og måtte passe på :) Jeg skal nå ut i 2 uker praksis i skole, og sjefen var "bekymret" for hvordan det skulle gå. Veldig koselig :) Jeg begynte å jobbe der i August (er nå i uke 23), men har bare fått støttende reaksjoner på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...