Margarita -- Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Dere som har blitt igangsatt en gang, og født engang naturlig, hva var forskjellen? Ble ignagsatt første gangen, og lurer på hva jeg kan forvente nå gang nr to! Hvor lang tid det tok, var det vondere/bedre, opplevelsen i seg selv... Takk for tilbakemeldinger, vil gjerne være litt forberedt;)
Mininni Skrevet 27. januar 2012 #2 Skrevet 27. januar 2012 Hei, Jeg ble igangsatt pga fostervannslekkasje med nr 1, og fikk en styrtfødsel. Med nr 2 begynte det med rier, og forløp helt normalt, frra første ri til fødsel var det ca 15 timer, hvorav de siste 5-6 timene var "ordentlige". Super fødsel, og deilig å få henge med litt mentalt, noe som var vrient med nr 1 forsi deg gikk så fort.
MamaLadyBug Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 jeg opplevde noe av det samme som Mininni. Ble igangsatt med førstemann av ymse grunner og det blei en meget kjapp og intens fødsel på knappe 4timer. Det var vondt og jeg var hinsides av og til men alt i alt hadde jeg en fantastisk fødsel. Andre fødsel, som startet helt naturlig, var mye lengre. Denne var mer slitsom fordi den varte lenger men jeg var mer med hele veien. Den aktive delen av fødselen tok derimot ikke så veldig lang tid. Knappe 45min. Dette var også en drømmefødsel. Har den friskt i minnet, begge to faktisk, den dag i dag, 2 og 4 år siden;) Gleder meg til neste gang om det blir noen!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå