Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #1 Skrevet 27. januar 2012 Han ringte meg i sted på jobb rett før han skulle levere 1.klassingen på skolen. Ungen har såååå lyst til å gå i barnehagen etter skolen i dag, droppe SFO, om han kunne gjøre det? HAAALLLOOOOOOO, man lar vel ikke en 1.klassing være på egenhånd på besøk i barnehagen uten at en av oss er hjemme eller at vi har avtalt med barnehagen på forhånd. Barnehagen ligger ikke langt fra skolen og heller ikke fra der vi bor. Ikke kan 1.klassingen gå alene hjem heller. Vi har stor snill hund men vil ikke la de to være alene hjemme ennå. Ville dere latt deres 1.klassing gå på besøk i barnehagen uten avtale og uten at dere var hjemme?
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #3 Skrevet 27. januar 2012 Beror på hvor selvstendig barnet ditt er og hvor langt det er fra barnehage til skolen. Da barnet mitt gikk i 1.klasse fikk han ikke lov til å gå på skole alene en gang selvom det bare var 2-3 min. gåavstand, men det er pga. trafikken. Det er en annen gutt i klassen til barnet mitt som fikk lov til å gå alene til skolen fra dag 1, så ja, kommer an på barnet og hvor mye trafikk det er. Dessuten så er det ikke i veien å ringe til barnehagen å høre om han kan være der.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Nei, tipper barnehagen heller ikke ville bli begeistret over å plutselig måtte passe en ekstra unge, uten betaling.
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #5 Skrevet 27. januar 2012 Nope, barnehagen er noe man betaler for å bruke. Betaler man ikke så går man heller ikke dit.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 27. januar 2012 #6 Skrevet 27. januar 2012 Besøke barnehagen?? Altså, man betaler jo for barnehageplass.....Tipper personalet ville blitt overlykkelig over å få "ekstrabarn" som vil besøke dem etter skoletid....(not) Tipper du vil få et raskt avslag dersom du ringer barnehagen for å høre om han kan være der etter skoletid :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå