Gå til innhold

Da tar jeg sjansen på å si hei til dere alle :)


Ays73

Anbefalte innlegg

Har ikke turt å si hei til dere før nå, da skrekken for å miste har vært stor.. Har hatt en MA og en tidlig fødsel i uke 20 i mars i fjor..

Krysser fingrene denne gangen for at det går bra :)

 

Har termin 3. september og har allerede vært på 1 UL i uke 6 pga blødinger, men som viste ett bankende hjerte :))

 

Koselig med så mange som skal ha i september :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit :) så bra at du fikk se et bankende hjerte!! Krysser fingrene for at dette går bra. For deg og oss andre her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, velkommen tilbake:) uff så trist, hadde selv en ma i uke 19 og en fødsel som ikke gikk heilt som planlagt.

 

Har termin 23 sept. og håper også at det går veien for meg denne gang.. Jeg husker deg faktisk fra sist.. eller så må det være fra 2009?? har du flere barn?

 

Så deilig at dem har sett hjerte slag <3 lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nå veit jeg hvor jeg har deg fra.. jeg har lest bloggen din, da vi mista selv, søkte jeg på nettet etter folk som hadde vert igjenom det samme.

 

Jenta di var heilt nydelig! Nathalie <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei igjen og takk for velkomsten :) Håper virkelig det går bra for oss alle denne gangen :) Krysser alt man har!

 

Koselig at du har lest blggen min Heidi :) Kan jeg spørre hva som skjedde for deg forrige gang, og hvor langt du var på vei?

 

Lykke tl videre alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...