Gå til innhold

UL i går, og it`s a girl!:)


*Lykkelig 1984*

Anbefalte innlegg

For en gøy opplevelse! Alt var helt perfekt med lille frøken, og det va ikke tvil om at det va en jente ihvertfall:)

 

Mensterminen min er den 27.juni men må fikk jeg ny termin som ble satt til den 20.juni! Heldigvis ble jeg ikke satt tilbake:) Visst ikke hun har kommet innen den 27.juni så blir jeg visst satt igang:)

 

Og jordmor mobbet meg for at jeg hadde så liten mage gitt, hehe:)

 

Lurer på om jeg skal fortelle det på jobben i dag.... :)

 

Ha en fin helg dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis, så morsomt med jente da. Har frøken i magen jeg også, men koselig med bebis uansett kjønn da :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, sÅ gøy! GRATULERER! Her blir det ogsÅ jente. Visstnok uten tvil i følge jordmor... Uten at jeg greide Å se det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så koselig å høre at det er mange som har fine opplevelser på UL! Jeg følte selv jeg kunne liggi der i evigheter å bare se lille prinsen sprelle. En fantastisk følelse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig :) Her også kommer ei lita jente :) Gynekologen var rimelig sikker på det ;) Har gutt fra før, så det kommer til å bli helt toppers ! På ul fikk jeg så klare bilder, så den lille jenta strekte bena rett ut, det var helt fantastisk å se ! Er jo ikke stort det som er inne i magen, men, det var så utrolig tydelige bilder denne gangen :) Gleder meg til ul nr to i april :) Er så heldige å ha to ordinære ul her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅh, sÅ herlig! Jeg skal ogsÅ ha jente!! ei lita prinsesse... Har en sønn fra før, sÅ det blir stas! Jeg ble flyttet fra 28.06 til 30.06 - heldigivs ikke sÅ langt tilbake. SÅ nÅ gÅr vi bare og gleder oss til juni!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...