Gå til innhold

Hvilke av disse leilighetene ville DU hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til deg selv og ett barn. Er det jeg har råd til, og jeg vil ikke leie. Har eid i fem år og vil ikke tilbake på leiemarkedet. (garasjen teller ikke altså :P)

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/result?ISPRIVATE=&PRICE_FROM=&PRICE_TO=1500000&COLLECTIVE_DEPT=1&ESTATE_SIZE%2FLIVING_AREA_FROM=&ESTATE_SIZE%2FLIVING_AREA_TO=&NO_OF_BEDROOMS=1&PLOT%2FAREA=&periode=&keyword=&rows=30&sort=0&areaId=20061

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødtvet. Veldig fint sted å bo. og leiligheten er av de større, og markterrasse er egen uteplass. Lykke til!

Skrevet

Pene leiligheter begge to, men likte nok den på Nordstrand best. Utrolig koselig leilighet, og mer moderne enn den første. Fordeler med den første, stor terasse, og lettere å lage to soverom f.eks med en romdeler. Negativt: Badet koster litt å fikse, men om ikke råteskade, så kan man helt greit ha det sånn. Pluss for barnet med badekar. Ville tatt bort dør til stue, malt leiligheten i hvitt/jordfarger, og skiftet dørene på kjøkkeninnredning.

Leilighet 2: Positivt: Kunne flyttet inn, uten å endre på noe, likte veggene. Stilig utforming på leiligheten, og plass til stor seng. Eller skal barnet ha soverommet, og du sove i stua? Eneste negative for min del, innsyn på terasse. Men så bor jeg på landet da... hehe. Når jeg tenker over det, så elsket jeg leilighet 2 ;) Kommer jo også an på hvordan du og barnet er, liker dere best å være ute hos dere selv, eller i parker osv. Får litt bakoversveis av prisene, men synes du er smart som vil eie, og da selveier.

Skrevet

Vaskemaskin på kjøkkenet er koselig. Vekker gode minner fra barndommen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...