Gå til innhold

hvor gammel er du og hvor mye har du i gjeld??

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nysjerig på dette.

hvor gammel er du.

mye gjeld har du.

mange barn har du>??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er 18, blir 19

har rundt 20 000 i gjeld

er muligens gravid med min første, men har en samboer som sløser penger på ting vi ikke trenger.. :P

Skrevet

jeg er 22 år.

har 700.000 i gjeld.

har to barn. gift.

hilsen hi.

Skrevet

Er 22 år.

Har kr. 0,- i gjeld (hvis man ser bortifra mobilregningen som kom i stad... -tare i morra...). Mannen min har studielån.

Venter nr 2.

Skrevet

Kjøpte hus da jeg var 23 og vi ventet vårt første barn og hadde da 650 000 i gjeld (min del av lånet)

Huset har doblet seg i verdi siden den gang, og pga oppussing har lånet også økt betraktelig...

Skrevet

Er 35 år og har 75 000,- i gjeld. Det er restene på billån og på studielån.

Var så heldig å arve en god slump med penger så da ble det meste nedbetalt :D

Skrevet

Hei :)

Jeg er 24år. Samboer.

Har 1,4 millioner samlet gjeld - under dette ligger hus, bil, hytte og båt. Vi hadde et annet hus som vi solgte for tre år siden og ble sittende igjen med over 1 million i overskudd som vi la i huset vi nå bor i.

Vi har ingen felles barn foreløpig, men er i full gang med prøverør så håper på at vi snart blir flere xD. Han har ei jente på 13år fra et tidligere forhold som bor fast hos oss.

Skrevet

24år.

1barn og et på vei.

Har 2,1mill i lån. Hus og bil. Skremmende mye når man ser det slik da.

Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

Jeg er 33 år, gift, har et barn og et til på vei.

vi har 1,2 mill i boliglån, men stresser ikke med det ettersom huser er verdt ca 4 mill. Har betalt ned endel de siste årene.

Skrevet

Heisann :)

Jeg er 30 år,og har 2 mill. i gjeld. Er gravid med første baby,og samboer.Han har studiegjeld på ett par tusen.

Skrevet

Er 32 år, gift og venter barn nr3

Vi har samlet 600.000 i studiegjeld og 2.600000 i huslån.

I dette har vi en helt ny Toyota som leveres i februar (330000)og ei leilighet i byen med verdi på 3.800000.

Samlet bruttoinntekt omtrentlig 900.000.

Vi har begge høyere utdannelse og på vei oppover lønnsmessig og karrieremessig.

Skrevet

Er 29 år, har vell ca. 2,5 millioner i lån (inkludert to studielån)

Har to barn, og et til på vei i mars. Samboer som har fulgt meg i ca. 10 år ;)

Skrevet

25 år og samlet har vi 4 mill i lån + ett par tre hundre tusen i studielån. hus og oppussing + et par biler inni der.. betalt ned om 25 år ca.. har ingen barn enda.. har samlet årslønn på ca 1 mill.. så skatter vi jo av det da..

Skrevet

28 år, 3.2 mill i huslån sammen med mannen, og 200 tusen i studielån. Masse lån synes jeg, kjøpte større bolig i fjor og vips så økte det kraftig :-) Men går helt fint, har godt med egenkapital og betaler ned mer nå som renta er lav så har vi noe å gå på når renta stiger :-) Ett barn og ett på vei :-)

Skrevet

1 kommende barn, 27 år og 854.000 i gjeld:) Vi kjøpte en dyr og fin enebolig for 2 år siden, men vi var begge to veldig tidlig ute på bolimarkedet når vi var 18 så det tjente vi ca 3 mill på:) Derav så lite i lån per i dag.

Skrevet

Blir 28 år, gift, har to barn og venter nr tre.

Vi har en samlet gjeld på 2,2 mill, stadig økende fordi jeg studerer igjen. (studielån+huslån, altså)

Vi er begge høyt utdannet, mannen har god inntekt og jeg har potensielt god inntekt, så vi planlegger litt fremover, derfor jeg har fortsatt utdannelsen min nå.

Med avdragsfritt på lånet enn så lenge, så går det helt fint, men jeg får litt vondt i magen av å tenke på alt lånet selvom vi ikke burde ha noe problemer med det når jeg er ute i jobb igjen.

Jeg vil forøvrig heller leve roligere med familien og ha mindre penger, enn å leve hektisk og ha masse...

Skrevet

jeg og mannen er 30 og siden vi har felles økonomi så går alle lån under ett. Vi har 1,5mill. i gjeld.

Skrevet

Er 24 år, gift og 3 barn.

Vi har 1,2 mill i lån (hus + helt ny bil).. Syns ikke det er så ille...:) Vi er nok ferdig å betale på det før vi er 50. Holder på å pusse opp litt ,men det tar vi etterhvert som vi har råd uten ekstra lån.

Skrevet

Ett barn, nr to på vei.

Har 2.3 mill i lån sammen med mannen (100.000 av dem er billån, resten hus).

Jeg har ca 200.000 i studielån, og han har snart betalt ned sitt.

Ser fryktelig mye ut! Men vi har god økonomi, og det er jeg taknemlig for hver dag.

Skrevet

Er 21år og han er 24år. Har en samlet gjeld på 1,8mill som er bolig + ny Ford Focus som som blir levert om 12 uker (kr 340 000). Hadde spart en del i egenkapital før vi kjøpte + betalte mye ned 2 første årene.

Jeg har også studielån på 70 000 utenom. Venter vårt første barn nå i feb.

Merker det virket litt verre når det ble skrevet ned, enn når man bare regner sammen i hode. Men vi har en grei økonomi så skal ikke klage. Vet også at boligen har steget betraktelig etter at vi kjøpte så er jo en liten trøst. Samtidig som det føles bedre å betale ned på noe man eier, enn å betale leie til andre.

Skrevet

er nysjerig på dette.

hvor gammel er du.

mye gjeld har du.

mange barn har du>??

22 år

fellesgjeld med min mann 1,590 000

1 sønn

Skrevet

23 år, samboer over 3 år men skal gifte oss til sommeren. Har 1 barn utenfor magen og 1 i magen! Huslån + billån på 1,3 mill

Skrevet

jeg er 23, har 90.000 i lån på bil, min kjære på 29 har 3,5mill på hus og bil..

har da et hus på 350kvadrat, 37 mål eiendom med sjøgrense samt to biler og to barn..

det koster å være voksen altså.. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...