Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Altså, man har en gutt, får en jente(eller omvendt)....prøver man da på enda en? Jeg kom nemlig på det istad at jeg ikke kjenner NOEN som har det. De jeg kjenner med fler enn 2 barn har fått de 2 første med samme kjønn...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Ja, min søster og mannen gjorde det. Og flere jeg kjenner.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Altså, man har en gutt, får en jente(eller omvendt)....prøver man da på enda en? Jeg kom nemlig på det istad at jeg ikke kjenner NOEN som har det. De jeg kjenner med fler enn 2 barn har fått de 2 første med samme kjønn... Har fler enn 2 barn, og de 2 første hadde forskjellig kjønn. Har ikke fått barn på grunn av kjønn...
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 jeg ville ha prøvd på flere selv om jeg har en av hvert kjønn.Jeg kjenner flere som har flere også. Det kan nok være det avgjørende for noen, men ikke for alle.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Ja, det er jo klart Var bare av pur nysgjerrighet dette Kjenner til noen som har 5 gutter og 1 jente. Jenta er yngst. Da var det på en måte nok (De sa selv at de ville ha jente) Ei annen jeg kjenner har 3 gutter, og hun vil gjerne ha jente, men har sett sine begrensninger. Ei 3.dje jeg kjenner har 4 jenter, og har sagt hun ikke er ferdig før hun får en sønn... Ingen av de jeg kjenner med gutt og jente har fler enn 2 barn Kanskje jeg bare kjenner rare folk HI
Koala *g07* Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Jeg kjenner folk med både jente og gutt og fått nr 3 og 4. Kjenner de som har fått 4 gutter så ei jente,og så fått flere etter jenta. Kjenner de som slutter etter to gutter. Men kjenner også de med en av hver. Tror det ikke er en sammenheng for alle, men helt klart for noen.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 Jeg slutter etter en, og han har bare ett kjønn.
ErtabertaSukkererta Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 Jeg slutter etter en, og han har bare ett kjønn. Det er alltid best at det er et kjønn.....
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #10 Skrevet 26. januar 2012 Vi prøvde ikke på et bestemt kjønn. Har jente, jente, gutt, jente, jente....
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #11 Skrevet 26. januar 2012 Det var litt intr spm, for de jeg vet med tre barn er oftest de to eldste barna samme kjønn ja! Så rart, kanskje har det sammenheng. Jeg som trodde folk ikke syntes det var så viktig med en av hvert kjønn. Mine foreldre fikk derimot tre barn selvom de allerede hadde en jente og en gutt.
3 er nok! Skrevet 26. januar 2012 #12 Skrevet 26. januar 2012 Vi har bare to, en av hver, men gubben vil gjerne ha en til. Jeg vil ikke, og tror ikke jeg ville hatt det sædersom jeg hadde får fått to av samme kjønn heller.
Plutselig_gravid Skrevet 26. januar 2012 #13 Skrevet 26. januar 2012 Vi har 3 barn. Gutt-Jente-Jente Kun den siste som var "planlagt" faktisk..
ormeynglet Skrevet 26. januar 2012 #14 Skrevet 26. januar 2012 Vi har 4 jenter, og er veldig fornøyd med det:) Vi setter strek her.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #15 Skrevet 26. januar 2012 Vi har 4 jenter, og er veldig fornøyd med det:) Vi setter strek her. Hadde du håpet på gutt? Helt ærlig?? Kanskje mannen din?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #16 Skrevet 26. januar 2012 Tror nok mange med samme kjønnet på de 2 første prøver på nytt en gang til, og de med en av hver, stopper etter to. Men så har man sånne som oss, som syns at kjønn ikke spiller noen rolle. Vi har Jente, jente, gutt, og gutt Stoppet ikke på 3 selv om det ble en gutt, vi ville ha 4 barn, uavhengig av kjønn.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #17 Skrevet 26. januar 2012 Har selv 2 jenter og har aldri ønsket meg gutt egentlig, så kommer aldri til å prøve igjen bare for å få en gutt. Men om jeg ville hatt et barn til så hadde jeg blitt like glad for en jente til:) Kjenner 2 forsjellige par som hadde 4 gutter hver, begge ble gravide med nummer 5 ( i håp om jente), og begge fikk jente:=)
Cat.68 Skrevet 26. januar 2012 #18 Skrevet 26. januar 2012 Jeg har gutt- jente-gutt-jente, men mistet siste gutten da:(
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #19 Skrevet 26. januar 2012 Vi har jente, gutt og gutt. Mao; for oss var kjønnet uvesentlig, vi ville bare ha tre barn
Diddels Skrevet 27. januar 2012 #20 Skrevet 27. januar 2012 Mamma har gutt jente jente Vi har gutt, venter jente. Om noen år vil vi ha en tredjemann, samme hva det blir
Cruella De Vil Skrevet 27. januar 2012 #21 Skrevet 27. januar 2012 Hehe, dette lærte jeg faktisk om for lenge siden (samfunnsgeografi). Det er et statistisk faktum at hvis man har to barn av samme kjønn, er sjansen større for at man får et tredje barn enn hvis man har to barn av forskjellig kjønn. Det betyr jo selvsagt ikke at alle som får 3 barn gjør det for å få en gutt/jente osv., men statistisk sett er det altså en tendens til at man ønsker å ha minst en av hvert kjønn.
Mrs. Kaizer Skrevet 27. januar 2012 #22 Skrevet 27. januar 2012 Jeg har gutt- gutt- gutt- jente. Og alle tror jo selvfølgelig at vi fikk unge nr. 4 som et siste forsøk på å få ei jente. Men det er ikke sant, hadde egentlig tenkt å gi oss etter siste gutten, men så ble jeg gravid uten at det helt var meningen:)
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #23 Skrevet 27. januar 2012 Jeg har gutt, jente, gutt. Jeg ville ha 3 barn!
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 27. januar 2012 #24 Skrevet 27. januar 2012 Jeg har jente, gutt, gutt, jente Kjønn har ikke vært i tankene mine engang ift å få flere barn
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2012 #25 Skrevet 27. januar 2012 Jeg har en av hver og får snart nummer 3. Jeg vil ha tre barn, enkelt og greit. å få en til for å få "det andre" kjønnet er vel en heller tynn motivasjon for å få flere barn...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå