Gå til innhold

Har Stordalen ADHD med stoooore bokstaver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meget mulig, men utrolig fasinerende er han. Har sett han mange ganger helt rolig, så han er ikke helt propell hele tiden. Han kan være stille som en ørsters om han ikke har noe å si, han kan stå og henge om han kjeder seg.

Skrevet

Meget mulig, men utrolig fasinerende er han. Har sett han mange ganger helt rolig, så han er ikke helt propell hele tiden. Han kan være stille som en ørsters om han ikke har noe å si, han kan stå og henge om han kjeder seg.

Mennesker med ADHD kan være stille og stå å henge om de kjeder seg. Det er en stigmatisering å tru, mene og anta at alle med ADHD er utagerende urolige skravlebøtter uten muligheter for å oppvise ro.

Skrevet

Jeg vet ikke hva han har.

Jeg har selv ADHD. Og jeg blir ikke oppfattet som om jeg har det. Jeg kan på utsiden se ut som roligheten selv, men innvendig er det storm.......

Og jeg har barn med ADHD som er mer propell.

Om så er at han har det, så bruker han det prositivt for seg selv og mange andre. Så da er det vel ikke galt? :)

Og jeg må bare få med at å være aktiv, med på mye og alt det der, er ikke hovedproblemet ved ADHD. Selv om det virker som om mange tror det.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Aner ikke, det kan godt hende og det kan godt hende at han ikke har det. Men hva har det med saken å gjøre om han har det eller ikke? Jeg synes det er mest trist at folk ikke kan være litt utenom A4-formaterte uten at det må stilles spørsmål om de har ADHD eller andre diagnoser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...