Gå til innhold

Styrketrening, push-ups....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det være noe "feil" med musklen som skal samarbeide om denne øvelsen? Altså, styrke eller i kroppen økes ved og holde øvelsen litt lenger for hver gang (statisk), eller ta en rep ekstra...(intill man øker motstand/tyngde). Dette gjør vondt, men man presser seg til bristepunktet (nesten).... Det merkelige med meg og amhevinger er at armene knekker sammen, FØR det gjør vondt. Siste tips jeg fikk var og senke meg ned så langt jeg greide, for så holde meg der så lenge jeg greide... Etter et par sekund bare faller jeg sammen. Før det i de hele tatt blir vondt..har prøvd flere gang, over flere økter, men samme skjer hver gang. Har prøvd og holde posisjonen lenger opp, og holder da lenger, men igjen, armene knekker sammen før jeg blir sliten/får vondt, jeg får ikke presset meg litt lenger mao.. Er det noen som opplever det samme/har funnet u noe for og komme seg forbi dette og lære seg push ups? Evt med andre muskelgrupper? Greier og øke styrke i bryst, bi og triceps i andr øvelser, men push-ups er og blir like umulig. Med knær i gulvet er de fo lett. Da kan jeg ha jenta på 9 på ryggen.... Noen med råd? Må da være fler enn meg som trener litt? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...