Mamma til 3E Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Vi er en familie på 3 som planlegger to uker i Thailand til neste vinter, minste jenta vil da være 22 mnd, altså rett under 2 år. Det jeg lurer på er om noen andre her har reist med barn på den alderen, og hvordan dere da gjorde det på flyreisen? Har selv vært til Thailand før, men ikke sammen med barn. Har dere da hatt barnet på fanget deres hele turen (det som er mest økonomisk) eller har dere betalt for ekstra sete til barnet? Er jo veldig lang tur da.
Mamma til 3E Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #2 Skrevet 26. januar 2012 3 barn skulle der stå vi er 5 totalt.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Vi er en familie på 3 som planlegger to uker i Thailand til neste vinter, minste jenta vil da være 22 mnd, altså rett under 2 år. Det jeg lurer på er om noen andre her har reist med barn på den alderen, og hvordan dere da gjorde det på flyreisen? Har selv vært til Thailand før, men ikke sammen med barn. Har dere da hatt barnet på fanget deres hele turen (det som er mest økonomisk) eller har dere betalt for ekstra sete til barnet? Er jo veldig lang tur da. Vi var i Thailand i fjor- Fantastisk tur!! Heldige dere. Vår minste var 2 år og hadde eget sete, vet ikke hva vi skulle gjort uten for det var veldig trangt!! Vi har 4 barn eldste 7 år og la til slutt 2 av barna på gulvet. dette er egentlig ikke lov pga turbulens, men flyvertinnen sa det var geit. Det var alt for trangt og ubehagelig for barna. God tur!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå