Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 849,- kr på konto 5 dage etter lønning. Håper ingen slår det. AAAAArggg. Jævla arbeidsledige mann.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 849,- kr på konto 5 dage etter lønning. Håper ingen slår det. AAAAArggg. Jævla arbeidsledige mann. Hvordan klarer du det??
Gjest Visten Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Da regner jeg med at du også er avhengig av barnetrygda Velkommen i klubben Spøk til revolver: håper mannen din finner jobb snart da, det er ikke noe gøy å måtte snu på krona.
Kliko Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Det bør jo gå fint det? Du har kanskje litt mat i fryseren? Jeg bruker 2500 kr i mat i mnd og har ofte penger igjen. Så med 1/3 av mitt matbudsjett bør du/dere klare dere om ikke dere er veldig mange da =p
Kliko Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Oooops, leste for fort jeg. Forsto det som om du hadde fem dager igjen til du fikk lønning =p Sorry..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 nr 2 som sagt så er mannen arbeidsledig og det var ikke akkurat den planen vi hadde. Jeg får 24 000 inn 11 000 til leilighet 5200 til barnehagen(fordi forrige mnd var trang også og jeg måtte betale to regninger nå for å unngå problemer) brilleland på oss begge 363X2 3600 til strøm, etteller annet til get, div legebehanlinger til barnet som vi ikke får dekket av NAV selv om hun har en diagnose.... ja og litt mat... så ikke så vanskelig i grunn. MEn vil jo bli bra med barnetrygda ja den hadde jeg glemt at kommer inn snart :-d hehe " se alltid lyst på livet sa mor og far til meg..."
Love my kidz Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 Men hva skal dere gjøre da? Dere klarer dere jo max ei uke?
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #8 Skrevet 26. januar 2012 nr 2 som sagt så er mannen arbeidsledig og det var ikke akkurat den planen vi hadde. Jeg får 24 000 inn 11 000 til leilighet 5200 til barnehagen(fordi forrige mnd var trang også og jeg måtte betale to regninger nå for å unngå problemer) brilleland på oss begge 363X2 3600 til strøm, etteller annet til get, div legebehanlinger til barnet som vi ikke får dekket av NAV selv om hun har en diagnose.... ja og litt mat... så ikke så vanskelig i grunn. MEn vil jo bli bra med barnetrygda ja den hadde jeg glemt at kommer inn snart :-d hehe " se alltid lyst på livet sa mor og far til meg..." Hva slags utgifter som ikke dekkes av NAV?Bare nygjerrig- ser dere har det tøft!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 ja nå kommer jo barnetrygda inn i begynnelsen av nesteuke vel også får mannen 2000 i dag penger om 2 uker så da går det nok akkurat frem til jeg får lønn igjen og da kommer studielåns nedbetaling juhu... får vel utsettes. HVordan greier dere alenemødre både barn og å få det gå rundt?? jeg skjønner ikke, er så imponert. NR 8 vår unge har Klumpfot- lang historie og mye å forklare men i bunn og grunn har vi mye helse oppfølging som gjør at jeg tjener mindre. Jeg må være borte fra jobb på oppfølginger da faren er på NAV på jobbklubb og det er noe de helst ser man ikke er borte fra. Selv med disse faktaene får vi ikke hjelpestønda pga av at de mener ikke tilstanden er varig (en tilstand må vare 4 år eller lenger for å blir regnet som varig) Våre leger forespeiler oss å bruke skinner på ungen fram til 5 års alder men NAV mener at det ikke stemmer....herlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå