Gå til innhold

Hvor går grensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter med x kona til min mann. Hun har gjort så mye onskapsfult mot oss og saboterer samværet med barna hans. Barna har observert og vet hva hun har gjort. Allikevel spiller hun falsk skuespill og skal være sååå hyggelig i møte situasjoner. jeg orker ikke lenger å leke hyggelig, så prøver å unngå henne mest mulig. Men er ikke ufin om jeg må møte henne. Når hun henter nå kommer hun og steller seg inne i gangen vår mens barna kler på seg (store barn). Jeg mener at hun kan gi seg til kjenne og så gå å sette seg i bilen og vente. eller stå på trappa. Min mann mener vi må være bedre enn henne å la henne få stå i gangen, for det er normal folkeskikk pga barna. ALLE vet hvor fæl hun har vært og er. Og i tillegg har minste datter der bekreftet at hun snakker stygt om meg hjemme hos de.Er vi ikke langt forbi "venner pga barna stadiet"

Jeg mener at min mann på en lur og hyggelig måte kan si at hun kan vente ute eller på trappa uten å være ufin. Særlig fordi jeg ikke ønsker å ha henne inne i mitt hjem pga alt hun har gjort og gjør.

Da blir han sur og lager krangel av det. Vi holder på med å bygge nytt hus. Jeg har ytret ønske om at hun ikke skal få komme inn å se på rommene til ungene. Da mener han at det Må hun pga barna. . Hvor skal grensen gå og skal jeg ikke få lov å mene det jeg mener. Er det jeg som tar feil her??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen ganger må man heve seg over ting, og være den bedre parten. Tror du det er gøy for henne å se det nye huset deres? Eller de nye rommene til barna? Tror nok det er sårt for henne, hvis ikke hadde hun ikke oppført seg slik. Så jeg ville invitert henne inn med glede.. :P

Om det er du eller mannen som har feil er ikke godt å si, jeg skjønner at du ikke vil ha henne i huset etter alt hun har gjort, men jeg skjønner jo at mannen vil ha et godt forhold til henne, eller så godt det går. Hun er jo moren til hans barn, og de må samarbeide om ting. Kanskje han er redd fr at ting blir mye verre for dere og ungene om hun ikke engang får komme inn?

Skrevet

jeg synes ikke hun bør komme inn å se rommet til ungene...

Det er barnas rom når de er hos dere og har ikke noe henne å gjøre.

Skrevet

Er det hennes barn tebker jegvat de kan få innvitere henne inn for å se rommene deres. Hvis ikke fratar du dem hjemmet deres og blir den onde stemoren.

Jeg syns det å la henne stå på trappen er ganske smålig, og må nok si meg enig med mannen din.

Skrevet

Jeg hadde nok latt ho komme inn å se rommene til barna, kanskje også hele huset. Bare for å vise hvor bra barna får det hos deg, og hvor mye bedre mannen din har det sammen med deg og ikke med ho. Gjør ho sjalu, for det er garantert det ho er.

Jeg ville kanskje også ha no nybaket boller/brød ol. som lukter godt for å vise akkuratt hvor lite dere bryr dere om ho, at hun ikke betyr noenting for dere.

Vær så hyggelig og vennlig du kan, bit det i deg, for da vil hun mest sannsynlig gå lei og vil da ikke lenger stå i gangen men vente i bilen... det vil ikke lenger være noe morro for ho å komme inn i huset deres å vite at dere har det så bra uansett hvordan hun oppfører seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...