Gå til innhold

Noen som har prøvd Rema 1000 sine bleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i grunn veldig fornøyd med Coop sine bleier, men det er så ofte utsolgt for den str vi bruker og orker ikke kjøre rundt for å kjøpe bleier når vi har rema rett over veien:)

Er litt i sparemodus, så derfor lurte jeg bare på om noen har erfaring med rema sine bleier?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, de er kjempe gode! Vi brukte coop sine før og var egentlig kjempe fornøyde med dem.

De bruker rema sine bleier i bhg, og de er faktisk enda bedre! Mye tynnere og mykere, og virker mye mer behadelig å ha på seg.

Aldri hatt lekkasjer med de.

Anbefales ! :)

ps de er litt store i str tror jeg. Vi bruker str 5 i libero, pampers og coop sine bleier, men i rema sine bruker vi nr 4.

Skrevet

Vi har også alltid brukt Coop (strålende fornøyd) men har gått å sett litt på de Rema bleiene siden de kom...

Kanskje vi skulle testet dem vi også. Trollet her fyller strax et år så bleier som er litt tynnere og mykere er kanskje ikke en uting når han nå farter så mye rundt :P

Skrevet

Tusen takk for anbefaling :) :)

Da prøver vi en pakke, hun er rundt 11kg nå vil jeg tippe.. Maks!

Så får se ka det står på pakkene:)

For pampers sine bleier holdt ikke, da ble det lekkasje for hun tisser grådig mye. Og libero sine har ikke vært en god passform til henne på.

Skrevet

Tusen takk for anbefaling :) :)

Da prøver vi en pakke, hun er rundt 11kg nå vil jeg tippe.. Maks!

Så får se ka det står på pakkene:)

For pampers sine bleier holdt ikke, da ble det lekkasje for hun tisser grådig mye. Og libero sine har ikke vært en god passform til henne på.

Superfornøyd med rema sine! Både de vanlige og mumi up&go. Og prisen er jo halvparten av Pampers/Libero:-)

Skrevet

Har testet maaaange forskjellige bleier pga mange lekkasjer om natta. Remas er helt klart de som sitter best på jakob og som er tettest :-)

Skrevet

Vi bruker mumi bleiene fra Rema 1000. Buksebleier. Og i bhg har de landlord teip bleier. Veldig fornøyd. De holder godt på væsken og tynne nok og myke og fine.

Skrevet

Veldig fornøyd med Rema sine bleier!! Kjøper kun disse :)

Skrevet

Veldig fornøyd med rema bleier her:)

Skrevet

VI har testet ut og er veldig fornøyd :) KOmmer ikke til å stresse etter Coop bleiene! hehe... men kjøper når der er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...