Gå til innhold

vognpose

Anbefalte innlegg

Skrevet

tenkte å kjøpe emmaljunga edge duo, å trenger en go å varm vognpose da jeg får i september, å bor i finnmark, så begynner å bli kaldt her da. hvilken anbefaler dere? voksipose har jeg, men den blir vel for stor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei, det går fint med voksi i den vognen... min venninde hadde hvetfall kun voksi i sin emmaljunga edge duo!

Skrevet

Som du ser, er jeg fra Alta, så skjønner godt hva du snakker om når du sier kulde! :) Brrr!

Jeg fikk første i slutten av februar, og da er det jo rimelig kaldt. Hun sov ikke ute til å begynne med, men vi har brukt voksiposen, og har vært veldig fornøyd med den. Husker ikke om voksi kommer med sommer - eller vinterposen? Har du begge? Annbefales i allefall fra en med-finnmarking :)

Skrevet

Vi har brukt Voksi Urban til førstemann, liker den veldig godt. Kommer til og bruke den til nestemann også :-)

Skrevet

Jeg liker dunposene og lammy xl med lammeskinnet i bunnen er favoriten ;)

http://forum.snartmamma.com/showthread.php?t=315407

Jeg jobber i bhg og har sett litt forskjellig. Dei ungene som har dunposer er gode og varme. Og lammy posen har en bra stramming rundt ansiktet. Mange poser er for slakke der synes jeg. Sånn at ungen må pakkes ekstra inn med noen pledd for å få dekke til halsen og overkroppen.

Skrevet

Jeg jobber i bhg og har sett litt forskjellig. Dei ungene som har dunposer er gode og varme. Og lammy posen har en bra stramming rundt ansiktet. Mange poser er for slakke der synes jeg. Sånn at ungen må pakkes ekstra inn med noen pledd for å få dekke til halsen og overkroppen.

Har og jobbet i bhg, og er helt enig i det du nevner. Mange har også elendige løsninger med selene.. Men dersom man bruker lammeskinn og klipper hull i voksien der det er meningen man skal gjøre det, så får man den også ganske godt opp rundt ansiktet.. Og så går det jo ann å bruke hals, spes vinterstid :)

Skrevet

Voksi er jo en helt grei klasisk pose. Enig der jeg ;)

Skrevet

Er stor fan av dunpose. På samme måte som en dunjakke er de fantastiske til å regulere temperaturen. Har brukt min Oderwalder til Poden i alt fra minus 20 til +5 grader. Har nå kjøpt en EasyGrow (fordi jeg hadde lyst, rett og slett) til den lille i magen.

Jeg er ingen fan av Voksiposen. Både fordi det ikke er dun, men mer en diger ulldyne, og fordi den er stor og klumpete. Sammenligner den med å ha på flere digre isledergensere, i stedet for en dunjakke. Varmt, men lite temperaturregulerende. Vi ligger da aldri i ullposer når vi ligger ute...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...