Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Er i uke 18 med nr 3. Er ca 170cm lang, og utenom graviditet rundt 58 kg. I de forrige svangerskapene la jeg bra på meg, og magen ble stooor:) Men husker ikke helt når den kom. Gangen her var det nesten så den spratt ut idet testen var tatt. (satt på spissen) Begynte med mammabukse rundt uke 9, og det virker som om allmenheten tror jeg skal føde snart. Magen er tydelig rund og fin, ikke vanskelig å se at det er gravidmage, men ikke så stor at jeg ikke kan ha piercing i navlen enda. Var på en tidlig ul i uke 7, og der så de bare en. Men mange av de rundt meg nå kommenterer stadig at det måååå bare være tvillinger, det er visst ikke muuuulig med så stor mage uten at det er det. Til og med legen sa det i går at "det forundrer meg ikke om det er to der inne". På toppen av det hele kunne ei venninne som har tvillinger fortelle meg det at på hennes tidlige ul så de kun en, men på den ordinære var det to. Ul på tirsdag, ro meg ned noen vær så snill, blir litt paranoid av alle historiene og kommentarene:P
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Kan jo være at du er oppblåst også da...og veldig mange syntes magen blir større ved no 2. Hvis UL viste et foster tidlig, så hadde jeg ikke vært overbekymret... Men man vet jo aldri! Se på den lyse siden, tvillinger har alltid hverandre. Slitsomt i starten, gull senere!
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Jeg hadde ultralyd i uke 7 hvor jm så et barn. I og med at jeg hadde ivf og satt inn to egg ba jeg henne se en gang til og da så hun begge. Sier bare lykke til jeg:)
Ilenna Skrevet 27. januar 2012 #4 Skrevet 27. januar 2012 Jeg var også "redd" for at det var to i magen denne gangen. Jeg føler at magen min er kjempestor og da jeg var i uke 15 var livmoren like stor som den normalt er i uke 20 og jeg trodde da at det var to, men det er bare ei lita tulle der inne Lykke til og håper alt er bra med den/de i magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå