Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 skal lage middag til min kjære i morra og har lyst til å lage en god dessert men kommer ikke på noen. veldig glad i krem og pudding desserter som pannacotta, creme brule o.l noen forslag??
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 skal lage middag til min kjære i morra og har lyst til å lage en god dessert men kommer ikke på noen. veldig glad i krem og pudding desserter som pannacotta, creme brule o.l noen forslag?? Hjemmelaget karamellpudding! Nam! Har ikke oppskrift da jeg aldri har laget dette selv. Fikk dette hoss en veninne og det var kanon godt!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Da MÅ du lage dronning Maud pudding, det kan jeg garantere blir det beste du noen gang har smakt;)
12Januarspire Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Pavlova, KJEMPEGODT http://www.matprat.no/gjester/gjesteoppskrifter/pavlova/
Mamma i vinden Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Sjokoladefondant med varm bærsaus og/eller god vaniljeis. :-) NAM og veldig enkelt.
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Stemmer fior dronning Maud... Farlig godt, og utrolig enkelt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå