Gå til innhold

Blødninger - Gravid...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 7,og hadde små blødninger i går kveld.

Første gangen.. Kom det litt svakt blod på papiret da jeg tørket meg etter toalett besøk..

Så rett før jeg lå meg i går kveld, kom det enda mer enn gangen før & rent helt rødt blod. Måtte tørke meg noenganger for å få dette vekk.

Så jeg bare lurer på... om noen andre har hatt blødniger tidlig i svangerskapet?

Spotanabort.... De som har opplevd det... Kommer det litt etter litt... Eller VIL du merke om du mister fosteret ?

Har ikke hatt noen fler blødninger, men er litt redd... Tenkte og kontakte lege om det kommer mer blødninger...selvom jeg kansje allerede burde ha gjort det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid i uke 7,og hadde små blødninger i går kveld.

Første gangen.. Kom det litt svakt blod på papiret da jeg tørket meg etter toalett besøk..

Så rett før jeg lå meg i går kveld, kom det enda mer enn gangen før & rent helt rødt blod. Måtte tørke meg noenganger for å få dette vekk.

Så jeg bare lurer på... om noen andre har hatt blødniger tidlig i svangerskapet?

Spotanabort.... De som har opplevd det... Kommer det litt etter litt... Eller VIL du merke om du mister fosteret ?

Har ikke hatt noen fler blødninger, men er litt redd... Tenkte og kontakte lege om det kommer mer blødninger...selvom jeg kansje allerede burde ha gjort det...

Hei Kjære Anonym

Jeg var over 5 uker på vei og det begynte som deg og jeg hadde dessverre en SA :( Men det betyr ikke at det er det i ditt tilfelle det er mange som har blødninger tidlig i svangerskapet uten at det er farlig. Du kan jo kontakte legen din å måle HCG nivået i blodet for å se om det synker eller stiger. Lykke til. Sender gode tanker til deg og den lille<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...