Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 barnetrygden? Pleier ikke den å komme inn siste torsdagen i mnd?
Himmel og hav Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 http://www.nav.no/Om+NAV/Satser+og+datoer/Utbetalingsdatoer+%282012%29 Den skal komme på tirsdag.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Hm...Jeg har alltid fått den siste torsdagen i mnd jeg..uansett dato..men ikke i dag! Så jeg lurer på det samme som deg HI
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Den skal komme på Tirsdag. Så finnes det noen nav kontorer som har sin egen vri på dette, men det er nok ingen garanti. Det er ikke noe krav at den skal komme tidligere.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Den skal komme siste datoen i mnd, det har den bestandig gjort til meg!
moota m storebror&lillebror Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 Hehe jeg synes det er litt komisk at så mange husker at den alltid har kommet på den og den dagen eller at den aldri har kommet før sånn og sånn. Husker dere det virkelig? Husker ikke når den kom sist mnd en gang hehe Ikke mobbing altså!! Sitter bare her og føler jeg har veldig dårlig husk
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 Jeg har heller ikke kontroll, merker ikke at den kommer inn på konto, går inn i "gapet"
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #8 Skrevet 26. januar 2012 Du syns det er komisk fordi du ikke er avhengig av de (virker sånn i hvertfall). For de som er avhengig av alle de pengene som kommer inn, så er det kanskje ikke så komisk å spørre om når de kommer inn.. Det samme gjelder vel egentlig du som sier det går inn i gapet, er nok ikke avhengig av den for å få det til å gå rundt ( virker sånn i hvertfall) =)
Gjest Visten Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 Vi er avhengige av den for å få det til å gå rundt, men om den kommer mandag istedenfor tirsdag er meg revnende likegyldig så lenge den bare kommer på konto.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #10 Skrevet 26. januar 2012 Du syns det er komisk fordi du ikke er avhengig av de (virker sånn i hvertfall). For de som er avhengig av alle de pengene som kommer inn, så er det kanskje ikke så komisk å spørre om når de kommer inn.. Det samme gjelder vel egentlig du som sier det går inn i gapet, er nok ikke avhengig av den for å få det til å gå rundt ( virker sånn i hvertfall) =) Selvfølgelig er jeg ikke avhening av barnetrygden. 2000 kr er heldigvis ikke det som gjør at skipet ikke synker, da hadde jeg ventet med barn til jeg tjente så godt at jeg kunne ta vare på en familie.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #11 Skrevet 26. januar 2012 Har alltid kommet inn siste dagen i mnd for meg. Er 30. eller 31. på en lørdag eller søndag, kommer den inn alltid fredagen før helgen. Sånn har det alltid vært.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #12 Skrevet 26. januar 2012 Har alltid kommet inn siste dagen i mnd for meg. Er 30. eller 31. på en lørdag eller søndag, kommer den inn alltid fredagen før helgen. Sånn har det alltid vært.
Kliko Skrevet 26. januar 2012 #13 Skrevet 26. januar 2012 #10 : Det er ikke alltid ting går som planlagt vettu.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #14 Skrevet 26. januar 2012 #10 : Det er ikke alltid ting går som planlagt vettu. Det vet jeg, men da er det bare å brette opp armene og jobbe hardere
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #15 Skrevet 26. januar 2012 #10 : Det er ikke alltid ting går som planlagt vettu. Det vet jeg, men da er det bare å brette opp armene og jobbe hardere Brette opp armene?? Au...
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #16 Skrevet 26. januar 2012 #10 : Det er ikke alltid ting går som planlagt vettu. Det vet jeg, men da er det bare å brette opp armene og jobbe hardere Brette opp armene?? Au... Vi sier også armene- vet der er ermene men som spøk. "Alle" skjønner den....eller er det bare i min omgangskrets?...?
Kliko Skrevet 26. januar 2012 #17 Skrevet 26. januar 2012 Ja okei, så at det finnes folk som er avhengig av den tusenlappen eller to de får i slutten av mnd er bare late de da? Du virker veldig trangsynt syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #18 Skrevet 26. januar 2012 Ja okei, så at det finnes folk som er avhengig av den tusenlappen eller to de får i slutten av mnd er bare late de da? Du virker veldig trangsynt syns jeg. selvfølgelig synes du det......
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #19 Skrevet 26. januar 2012 Oi..i alle dager, her var det "varmt"..hehe. Noen trenger barnetrygden for å få ting til å gå rundt, andre ikke. Det betyr vel ikke at de som trenger den nødvendigvis jobber mindre hardt enn de som ikke trenger den? Mamnge jobber som gir dårlig lønn, noen har kanskje vært uheldige med sykdom, noen har bare ikke mulighet til å jobbe noe annet sted pga dårlig tilbud i de områdene man bor. Men det er vel ikke noe problem hva andre måtte/ikke måtte trenge. Gjør alltid det som er best for en selv..drit i hva andre gjør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå