Gå til innhold

Form og vektoppgang


Sweet Angel

Anbefalte innlegg

I dag entrer jeg 2. trimester, hurra! Dvs dersom man regner med at det starter ved uke 13. Har lagt på meg 4-5 kg så langt. Hvordan ligger dere an? Formen er heldigvis bedre, men er fortsatt litt kvalm og kaster opp innimellom. Og er ganske trøtt, gjesp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg la på meg 3,5 kg i løpet av de første 12 ukene. Etter jeg passerte 12 uker for 1,5 uke siden har jeg ikke lagt på meg noe. Tidligere måtte jeg spise konstant for å holde formen oppe, men nå går det heldigvis bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entrer 2 semester på søn, og har gått ned 6 kg...har bare ikke hatt så mye matlyst + spist vedlign sunt etter at jeg ble gravid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 14 uker og har vel gått opp ca 2kg, tror jeg. Har heldigvis ikke huger for det søte som sjokolade og denslags denne gangen, blir enda kvalm av for mye søtt.. Men er veldig higen på frukt og akurk, og heldigvis for det... =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 10+5 nå, har lagt på meg litt over 2 kilo tror jeg... :)

formen er varierende, men er enda plaget med kvalme.. sist forsvant kvalmen rundt uke 14 syns jeg å huske...

 

sist svangerskap gikk jeg opp 6 kilo i første trimester, så det er vel forskjellig fra gang til gang og fra person til person :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 13+2 og har lagt på meg 1 kg. Fremdeles ein del kvalme og oppkast. Blitt trøtt igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10+6 og gått opp 2,5 kg hehe men har ikke noe mer eller mindre matlyst egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 10+1 og har gått ned 2 kilo ( som eg la på meg like før eg blei gravid) Håpar å halda vekta ei lita stund framover, men det skejr det som skjer. Et iallefall sunt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14+3 i dag, og er fortsatt kvalm.. Ikke like ille som det var i 1.trimester, men det henger i! Gikk ned 4 kg under den verste kvalmen, har ikke gått opp igjen. La på meg over 20 kg med hver av mine to første barn, så er i grunn glad jeg ikke har gått opp noe ennå! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12+2 i dag og har gått ned nesten 4 kg som ikke har kommet tilbake enda:) Kvalmen har sluppet taket og det er deilig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 11+4 i dag og har gått opp 3 kilo. Gikk opp 25 kilo med forrige, og gikk ned 30 kilo etter fødselen, så jeg gidder ikke bekymre meg... :) Har sabla vondt i bekkenet, ellers er formen tipptopp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 14+2 og er fortsatt kvalm og uggen på ettermiddag/kveld. Ettersom jeg hadde en SA i septemer har jeg vært kvalm siden i juli! Kan ikke huske at det har vart så lenge tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...