MolleBolle Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Jeg lurer på når dere begynte å handle til babyen? Jeg er bare 8+6 så jeg synes det er altfor tidlig enda. Men kjenner jeg klør i fingrene allerede. Om alt går bra de neste ukene vil jeg begynne å handle inn litt, er jo greit så man ikke slipper å handle alt på en gang. Hva var det første du kjøpte?
Mai11Mamma Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 Jeg kjøpte noen bodyer etter vi hadde vært på ul i uke 18 og fått vite at det var en gutt.
turbooglykkelig Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Det er jo litt trist om du handler masse og det går galt, men isåfall prøver man jo gjerne igjen og alt går bra senere. Jeg handlet så lite i forkant av nr 1, og angret både på at jeg ikke hadde forberedt med med koselig shopping for å innstille meg på at vi skulle få baby - og ikke minst at jeg måtte ut og handle bare noen dager etter at jeg kom hjem... Med nr 2 handlet jeg og koste meg, sakte men sikkert var jeg godt forberedt når hun kom og trengte ikke ut å handle om jeg ikke hadde lyst! Nå, med nr 3 har jeg handlet litt fra første stund... Gleder meg jo sånn! Hadde dessverre 3 sa/ma mellom nr 2 og 3, og det var trist å gjemme de bittesmå klærne bort igjen. - Men så var det desto koseligere å finne det frem når vi fikk bekreftelser på at det 4. forsøket så ut til å gå fint :-) Så begynn småhandlingen om du er sugen på det, og det er noe du koser deg med! Du trenger jo ikke kjøpe så mye av gangen!
Hanne G Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Vi begynte å handle inn litt utstyr ca halvveis. Jeg tror det første vi kjøpte var bilsete. Vi syns i alle fall at det er greit å slippe å handle alt på en gang. Den kommende mormor begynte i midlertid lenge før oss med innkjøp av klær til den lille I starten var jeg litt skeptisk til å begynne å handle for tidlig, for man vet jo aldri... Men det er veldig koslig å ha kommet i gang. Vi venter vårt første barn, og det er nok masse som skal handles som vi ikke kommer på.
Num.mer2 Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Jeg kjøpte noen små søte sokker, og en søt body i str 56 når jeg var i uke 17. Var kun fordi at det var såå koslig og gøy.. De litt større tingene kom litt etterhvert. Sengen ble kjøpt på salg i uke 25 tror jeg, mens vognen ble kjøpt i uke 30, fordi at den måtte bestilles, og det tok 6uker. Så kjøpte jeg ting og klær nå og da frem mot fødselen, fra jeg var halvveis.
esam Skrevet 26. januar 2012 #6 Skrevet 26. januar 2012 kjøpte bittelitt rundt uke 25, siste rest ble handlet inn i dag.... hadde termin i går! :-)
12Januarspire Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 Er i uke 28 + 3 og har nesten ikke kjøpt noen ting enda.. Etpar bodyer og etpar sokker, ( bare ordi det var på tilbud og bare 1 igjen av akkurat den) Vogna skal hentes\bestilles neste mnd, i uke 32-33) :-)
Mamman til Stella og Håkon Skrevet 27. januar 2012 #8 Skrevet 27. januar 2012 Med en gang jeg fant ut at jeg var gravid hehe !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå