EierIkkeFantasi Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 skal ut på litt innkjøp i helgen,har kun vogn og en pose klær :s har dere fått mye ihus ?
*ei tulle+spire* Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 hei:) jeg er i uke 29, så er nesten i uke 30 jeg har handlet en del babyklær, mangler vogn og vognpose enda, tenker jeg handler inn dette om noen få uker. greit å få ting i hus. klærne skal jo vaskes osv. dynetrekk har vi, men jeg tror jeg skal kjøpe ny dyne også. husker forrje gang at jeg var veldig glad når klærne var vasket og klart, vogna sto klar i gangen og bilstol i bil osv i uke 36/37 for da var jeg rimelig klar og hadde ikke energi til noen ting nesten
mor til snart 4 Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 her er alt komt i hus. vogn, bæresæle, badestol, bilstol, bleiebøtte, og alt av klær og tepper, sengetøy, seng, vugge osv. klærne skal bare vaskes og ligges på plass, og det holder svigermor på med nå, tenker at at alt skal være klart 4-5 uker før. fikk 3 uker før med forrige mann så man vet aldri.. er 32 uker nå.
Trio? Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Vi har jo det meste etter forrige runde med baby, men jeg benyttet sjansen til å fornye klærne litt nå som det er salg i butikkene. Ja vi får samme kjønn som sist :-) Klærne og annet tøy-utstyr som sengetøy, gulpekluter, tepper osv er vasket og lagt på plass i skapet nå. Jeg går inn i uke 31 nå, men med travle dager som småbarnsfamilie så ryker ukene fort unna og energien går litt ned hos meg de siste ukene i svangerskapet. Gjorde det sist i alle fall og da hadde vi ingen småtroll som krevde noe av meg i løpet av dagen. Det har vi nå.. :-)
EierIkkeFantasi Skrevet 26. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2012 dere er heldige som har alt klart. for det er helt sant,ukene fyker og energien synker mer og mer , mangler jern her i tillegg så zzzzz, skal bli godt og få startet nå
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 26. januar 2012 #7 Skrevet 26. januar 2012 Her ventes 3. mann så er ikke så mye som skal i hus. Er 33 uker i dag. Seng må hentes, vognen monteres og luftes. Har kjøpt kommode -den må monteres Klærne er funnet fram og ligger på koffertloftet, men må vaskes Bilstolen må finnes fram.. (Kanskje snart på tide å se om det er plass til den i bilen mellom de to andre setene?) Hentesettet monteres (er ferdig strikket) Vogga finnes fram og vaskes Skal handle inn: *stellematte *bilstolpose *litt klær (kjekt å ha noe nytt!) * vognmuffe Så har gooooooooooooooood tid ;-)
bamali 2rosa og 1blå Skrevet 26. januar 2012 #8 Skrevet 26. januar 2012 Vi har det meste fra tidligere, men må ha en kommode og ny vogn. Er 32 uker i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå