Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 er det lov til å ta med seg strikkepinner gjennom sikkerhetskontrollen??
pip pip Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 hm det vet jeg ikke. Jeg la strikketøyet i kofferten sist jeg var ute og fløy. Turte ikke ta sjansen på at de tok det fra meg i sikkerhetskontrollen. Men ring flyplassen for å være helt sikker
Mor Løvehjerte Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Ser stadig vekk folk som strikker med vanlige metallpinner på innenlandsflyvninger..
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #4 Skrevet 26. januar 2012 Jeg har sjekket med Avinor, og rundpinner er lov. Settepinner er ikke lov, men jeg bruker bambusoinner, ikke metall, og de har jeg aldri hatt problemer med å få med meg. Har forresten sett folk strikke med settepinner i metall på innenlandsfly også.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #5 Skrevet 26. januar 2012 Sist jeg fløy (forrige uke), så hadde jeg følgende i trillekofferten som var med på flyet; 1 sett rundpinner, 2 sett strømpepinner, broderisaks, tre stykk laaaaange sikkerhetsnåler, flere småpinner og en pose med små sikkerhetsnåler. Tenkte litt for sent på kontrollen, men det gikk utrolig nok greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå