Journalist Anita 1 Skrevet 26. januar 2012 #1 Skrevet 26. januar 2012 Hei Når du er ute og reiser hva er det verste du vet at dine egne eller andres barn gjør? Hva er akseptabel oppførsel, og når er det eventuelt lov til å si ifra til barn som ikke er dine? Del din verste reiseopplevelse med oss. De beste historiene kan dere lese om i en kommende artikkel. Mvh Journalist Foreldre og Barn Anita
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2012 #2 Skrevet 26. januar 2012 De verste er ikke ungene, de gjør bare som de får lov til, men foreldre som tror at de og barna er de eneste passasjerene ombord. Foreldre som lar barna herje, løpe villmann, sparke i stolryggen osv. Da sier jeg fra. Ikke til barna, men til foreldrene.
LanzaroteJenta Skrevet 26. januar 2012 #3 Skrevet 26. januar 2012 Barn som löper opp og ned midtgangen paa fly er litt slitsomt. Var ute aa flöy med min da 4mnd gamle baby. Jeg forsökte aa amme han, men ei lita jente som satt noen rader bak löp frem og tilbake og skumpa borti armen min hele tiden. Jeg maatte trekke armen inn, og da ble det ukomfortabelt baade for meg og baby. I tillegg saa stoppet hun og bare saa paa oss i flere minutter. Jeg prövde pent aa si at naa skal babyen ha mat, eller naa skal babyen sove, saa naa maa du gaa tilbake til plassen din, men det virket ikke som det naadde frem. Jeg kunne selvsagt gaatt aa nevnt det for foreldrene, men tenkte at det er ikke umulig at min sönn blir vanskelig aa holde styr paa om noen aar Det er jo ikke en "horror" historie dette, da. Bare litt irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå