Gå til innhold

Bekkenløsning....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Googlet litt ang bekkenløsning og etter å ha lest litt så føler jeg nesten skam over at jeg har fått det :( I følge nhi så er tidligere ryggsmerter en risikofaktor for å få bekkenløsning. Det er jo greit. Men videre så står det: fedme, lav alder og lav utdanning som risikofaktorer??

Er ikke bekkenløsning ganske vanlig? Er det for at vi er for feite og ikke har skikkelig utdanning da eller??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha. Nei, bekkenløsning er VELDIG vanlig - alle har det vel, men ikke alle kjenner smertene.

Skrevet

Haha...nå må jeg le! Hva i all verden slags forskning er det det tro?? Du må ikke tro på det! Jeg er i min tredje bekkenløsning. Min søster hadde det også. (hun har forresten en dr.grad) Jeg har høyere utdanning, grei inntekt, god jobb, og er slank. Men har litt dårlig rygg. Er litt skeiv i ryggsøyla, men ikke noe alvorlig. Bekkenløsning er hormonelt betinget! Kan gjøre litt for å forebygge, men denne gangen har jeg gjort ALT riktig, men det kom likevel. Ingen annen mulighet enn sykemelding nå. Er i uke 25. Nei du, ta vare på deg selv, kom deg til behandling/trening og ikke tro alt du leser på nettet! :-) Lykke til!

Skrevet

Da må det jo være noe galt med måten vi lever på siden så mange av oss får det? Men det at lav utdanning og lav alder (hva menes egentlig med lav alder..) skal ha noe å si.. Skjønner ikke det jeg :o

Så om alle hadde 3 år høyskole (eller mer), ventet til vi var passert 30 og var slanke hele gjengen så hadde antall tilfeller av bekkeløsning minket?

Skrevet

Haha...nå må jeg le! Hva i all verden slags forskning er det det tro?? Du må ikke tro på det! Jeg er i min tredje bekkenløsning. Min søster hadde det også. (hun har forresten en dr.grad) Jeg har høyere utdanning, grei inntekt, god jobb, og er slank. Men har litt dårlig rygg. Er litt skeiv i ryggsøyla, men ikke noe alvorlig. Bekkenløsning er hormonelt betinget! Kan gjøre litt for å forebygge, men denne gangen har jeg gjort ALT riktig, men det kom likevel. Ingen annen mulighet enn sykemelding nå. Er i uke 25. Nei du, ta vare på deg selv, kom deg til behandling/trening og ikke tro alt du leser på nettet! :-) Lykke til!

Hehe.. Takk, føler meg litt bedre nå :) Skal ikke google mer. Vet jo egentlig at det ikke er så lurt..... :P

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...