Gå til innhold

Blod på kosekaninen! Friker litt her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa på 5 mnd stapper alt hun får tak i i munnen, og nå var det den hvite kosekaninen som ble gnasket på. Men nå ser jeg at det er litt kommet litt blod på den! Sjekket hendene hennes og inni munnen(så godt det lot seg gjøre), men kan ikke finne noen sår eller noe. Hva kan dette være? Bør jeg kontakte lege syns dere? Var bare littegrann blod men likevel.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er noe poeng å kontakte lege. Hun har jo ikke noe sår og det blør jo ikke lenger?

Har hun tenner? I så fall har hun kanskje bitt seg selv. Eller en tann kan være i ferd med å trenge gjennom.

Ellers vil jeg tippe hun har fått noe skarpt inni munnen som hun har tygget på og begynt å blø. Det kan være en leke eller noe annet, eller evt en lang og skarp negl.

Skrevet

Takk for svar, beroligende! Selvfølgelig kan det være en av de tingene du nevner, er jo fort gjort å få en liten risp i munnhulen når de spiser på alt mulig. Hun er i kjempefin form og ikke vært noe mer blod i dag :) Er visst blitt typ småhysterisk førstegangsmamma, som jeg sa jeg aldri kom til å bli :)

Skrevet

Ha! Det var nok en tann gitt, ser nå noe hvitt igjennom tannkjøttet nede :) Noen som vet hvor lang tid det tar før den kommer igjennom? Snuppa bæsjet 5 ganger i går og har vært veldig urolig i natt, vært oppe hver time med henne! Håper ikke dette blir langvarig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...